Al jaren roep ik dat mijn eerste welsh A'tje een miniatuurversie wordt van mijn eerste paard, Royal. Nadat Royal door een noodlottig ongeluk overleed, is dat gevoel alleen maar sterker geworden.
Maar ik ben ook van mening dat je paarden niet hoeft te zoeken, ze vinden jou wel. En zo ging het ook dit keer.
Via marktplaats werd ik verliefd op een zwart koppie, maar ineens was ze ook weer verdwenen. Weken later vond ik haar weer, ditmaal op een flyer van een veiling. Na veel twijfel heb ik uiteindelijk tóch contact gelegd met de eigenaar. Maarja, ze moest nog naar de veiling... Hij zou me bellen als ze niet verkocht werd.
Probleem 2 was dat ik geen stalling had. Tot ik een enorm lief telefoontje kreeg waarin ik een plekje aangeboden kreeg.
Ondertussen een smsje dat 'mijn veulen' reservekampioen werd van de A-veulens. Mijn hoop zakte, dan zou ze vast verkocht worden.
Maar niks bleek minder waar, 's avonds stond ze gewoon weer op stal en de dag erna ben ik gaan kijken.
Alles klopte! Liefde op het eerste gezicht, stalling geregeld, ze was nog te koop... tsja wat hield me tegen. En het mooiste komt nog.
Ik heb m'n mini-Royal gekocht exact 3 jaar na het overlijden van Royal. Heel bijzonder!
Sinds gisteravond staat ze lekker bij ons op stal. Ze moet nog erg wennen, maar het komt vast helemaal goed.
Deze kleine meid staat een mooie carrière te wachten in de aangespannen sport, als keuringspony en wie weet wel als rijpony. Maar eerst, opgroeien!
Kijk en geniet van mijn kleine Angel.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Aangezien deze dame gemaakt is voor foto's, en dat ook graag laat zien, zullen er vast snel weer nieuwe volgen! We gaan nu eerst lekker aan elkaar wennen

Het spreekt natuurlijk voor zich dat ondanks dat er geen copyright op de foto's staat, het niet de bedoeling is dat ze overgenomen worden voor welke doeleinden dan ook!
De foto's zijn gemaakt door Jody van http://www.jw-fotografie.nl , thanks meis!