"Kom ik zaterdag aan in mijn tweede wei (ik als Very Important Poownie heb natuurlijk meerdere weides tot mijn beschikking) en wat tref ik aan

"Ze noemen het Bloem, tsss!"
"Nou, ik zal dat Bloemetje dan wel eens even gaan plukken"

"Ooooooh!

"Hmmz, dat Bloemetje is niet alleen. Ze heeft een bodyguard bij zich. Dat is Eyglo, die is mij eigenlijk best wel de baas..."

"Ik denk dat ik dan beter een endje verderop lief kan gaan staan grazen."

"Na een tijdje komt Eyglo even vragen of ik me nu kan gedragen met kleine Bloem. Ik kijk hier nog wel heel schattig, maar ik heb toch iets bijdehands gezegd blijkbaar, want 2 seconden na deze foto werd Eyglo toch boos op me, waar ik zo van schrok dat ik bijna in de sloot lag

"Hierna was de boodschap wel duidelijk en begon ik het toch eigenlijk best leuk te vinden, zo'n klein zusje erbij"

"Ik kan haar natuurlijk allemaal vette truukjes gaan leren

"En ik heb haar geleerd hoe ze op drie beentjes moet staan. Knap is ze he?"

"En deze pakte ze ook al heel snel op; Plassen en überknap in de camera kijken tegelijk. Talentje hoor!

"Volgende keer ga ik haar mijn allerfavorietste grap leren; Staan grazen naast je kuddegenoot die even van het gras af moet omdat ze op dieet moet

"Ik schrok eerst wel even dat ik nu dus mijn plekje in het midden van alle aandacht moet gaan delen, maar bij nader inzien denk ik dat we vette lol gaan hebben saampies. Ze is net zo grappig, bijdehand, slim en knap als ik. Mama stevent hard op een nervous breakdown af, ghehehe!"