Zoals sommige van jullie wel weten hebben we van de lente/zomer Shaddy verkocht omdat ze te moeilijk was voor mij.
Toen zijn we op zoek gegaan naar een braver en rustiger paard.
We hebben er heel wat bekeken en er zijn er ook een aantal afgekeurd.
Totdat we bij Nikita gingen kijken. Omdat er hier in nederland niet zo heel veel trekpaarden te koop stonden zijn we naar België gegaan.
Nikita is een geweldige trekpaard merrie. Ze is 9 jaar en bereden en betuigd.
Ze heeft meer dan een jaar stil gestaan. Daardoor is ze wat te dik en is haar conditie niet zo goed.
Maar dat gaan we lekker op bouwen.
Onze plannen met haar zijn : Lekker onder het zadel recreatief rijden en mijn vader wil haar voor de kar hebben en natuurgebieden mee gaan maaien en boomstammen gaan trekken.
Ze was super braaf op de trailer. Ze heeft bijna 3 uur op de trailer gestaan en al die tijd mooi rustig gebleven.
Tussen Nouchka en Nikita gaat het super. Nikita is wel baas over Nouchka maar wel op een goede manier.
Genoeg gekletst, hier de foto's.
1.

Het proefrijden. Dit was midden in een stad op een markt.
2.

Net 2 uurtjes bij ons.
3.

Lekker hapje kuil eten met Nouchka op de achtergrond.
4.

Der mooie hoofd.
5.

6.

7.

Samen met Nouchka grazen
8.

9.

1ste keer thuis rijden. Normaal gesproken heb ik wel een cap op maar het was niet de bedoeling dat ik zou gaan rijden.
10.

11.

12.

Lekke rustig drafje.
13.

Knuffel
14.

Voor de oplettende kijker, ze heeft idd een bultje op der hoofd. Volgens de VA kan dat geen kwaad.
Normaal rijd ik dus altijd met cap maar die had ik nu niet bij me. De volgende keer gaat hij dus weer netjes op.
We rijden zonder zadel omdat we nog geen passend zadel hebben. Daarbij zit ze heerlijk zonder zadel.
We zijn echt zo blij met haar. Ze is ontzettend vriendelijk, braaf en rustig.
dit was het weer
doeiii