fotos zijn gemaakt door mossel van bokt, super thnx

Mamaloe
1

2

3

4

Minime
5

6

7

8

9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mossel schreef:_Aurora_ schreef:ik zou foto 3 doen, maar als je de kans krijgt zou ik het nog een keertje doen en dan net iets meer oog erop, dan krijgt de foto een sprekender beeld.
Juist niet, dit is hoe de pony's zijn met een lekker volle bos manen. Maar smaken verschillen
Mossel schreef:_Aurora_ schreef:ik zou foto 3 doen, maar als je de kans krijgt zou ik het nog een keertje doen en dan net iets meer oog erop, dan krijgt de foto een sprekender beeld.
Juist niet, dit is hoe de pony's zijn met een lekker volle bos manen. Maar smaken verschillen
MiniLoe schreef:thnx voor de adviezen, betreft zij aanzicht voor beide of vooraanzicht voor beide ben ik het ermee eens.
allen idd zoals jou voorbeeld foto joyciej007 vind ik heel heel mooi, maar zo zijn mijn shets niet.
beide zijn zoals fotograaf ze omschrijft, met hun mega bos haren in de war en altijd voor hun ogen hangend.
Als ik de voorpluk mooi neerleg dan zijn het niet meer zoals mijn ponys zijn als ik ze aankijk. Zoals ze op de foto staan zijn ze elke dag en iedere keer als ik ze aankijk hihi ik zie hun ogen zelden, tenzij ik er even in weg wil smelten en de voorpluk opzij schuif, maar dit houd geen tien seconden haha