Fellow en Natanalientje staan bij mensen waar ik in de vakantie twee weken heb gelogeerd. Mijn moeder en stiefvader waren op vakantie en ik wou dit jaar niet mee, want ik was ook al met mijn vader en stiefmoeder mee geweest en dat vond ik een beetje te veel. Dus kon ik lekker twee weken bij mijn pony's zijn. Het was ontzettend gezellig en leuk om bij deze mensen te logeren! Hier een verslagje van Fellows verjaardag en de merriekeuring.
26-08-2011:
Fellow is jarig! En omdat Fellow jarig mocht hij binnen zijn taart opeten. Voor de mensen die er waren hadden we ook wat en Felllow kreeg natuurlijk een kado. Het kado was eigenlijk voor zijn baasje (paardrijsokken) want hij heeft zijn kado al gehad. Een showhalster voor de keuring voor de volgende dag. Maar die had hij al eerder gehad.
Hier is het lekkers en het kado. Op de cakejes zit een F van Fellow van glazuur en een 1 van glazuur met blauwe hageltjes. Op de wortel voor Fellow die op de sla ligt staat ook een 1 met glazuur en blauwe hageltjes.:
1

Toen alles gereed was ging ik Fellow halen. Fellow heeft zijn feestmutsje op!:
2

's Nachts had Fellow wel in de poep gelegen, dus hij heeft een paar vlekken erbij en dat nog wel op zijn verjaardag!:
3

En toen gingen we naar binnen:
4

5

Toen gingen we voor Fellow zingen:
6

7

En toen mocht hij zijn 'taart' opeten:
8

Filmpje van het zingen en het taart eten (let niet op de vrouw die de hele tijd zegt dat ze het gek vind

http://www.youtube.com/watch?v=NeUZkUUruG0
27-08-2011:
Vandaag is de keuring! Ik heb me er al heel erg lang op verheugd. De trailer had ik de vorige dag al helemaal klaar gemaakt, maar Fellow was nog niet gewassen omdat hij vaak 's nachts in de poep ligt. Dus gingen we hem wassen. Het was wel koud, dus na het wassen goed het meeste water eraf halen en snel zijn fleecedeken en deken opgedaan. Daarna zetten we hem in de trailer waar hij rustig op zijn hooi ging knabbelen. Toen vertokken we. We moesten een uur rijden en Fellow was erg rustig in de trailer. Omdat het niet erg mooi weer was duurde het erg lang omdat er twee keer werd gestopt door te harde buien om door te gaan. Fellow was erg rustig de hele dag en gedroeg zich erg goed. Toen we bijna waren hebben we nog de laatste dingetjes gedaan om Fellow klaar te maken en hem toen meegenomen naar de ingang van de ring. Maar omdat het zo lang duurde raakte Fellow zijn geduld kwijt. Toen we moesten ging het best goed. Hij wou wel stilstaan, maar de ene jury was naar de wc dus moesten we wachten. Toen was Fellows geduld echt op en toen de andere jury terug was en we moesten opstellen ging het niet meer goed. Hij wou niet echt meer stilstaan, bij het rennen beet hij me best wel hard in mijn arm. Ik was een beetje teleurgesteld dat hij zijn geduld kwijt was geraakt, want met oefenen en verder de hele dag was hij erg braaf en rustig. Ik had niet heel veel verwacht. Op de keuring kwamen we erachter toen we even gingen rennen dat hij achter erg wijd loopt, net zoals een draver. Dus toen verwachtte ik al bijna niks meer. Toch heeft hij een derde premie. Ik vond het verder een erg leuke dag en heb super veel mooie paardjes gezien.
Wachten tot onze rubriek voorbij is:
9

10

Wachten op jury:
11

De hele rubriek (rubriek 37A)
12

Fellow, Lobke(aandrijver) en ik:
13

14

Filmpje van de keuring:
http://www.youtube.com/watch?v=fUa1rp_6aQM
Dat was het, een reactie zou heel leuk zijn

Ohja, en voordat mensen zich afvragen wat een hengst op de merriekeuring doet. Hengsten tot en met 2 jaar moeten naar de merriekeuring en daarna moeten ze naar de hengstenkeuring. Fellow is 1 jaar, dus moet hij nog naar de merriekeuring.