Het water was eerst natuurlijk wel erg eng

Uiteindelijk met een beetje aanmoediging van Menno toch in het water, wat ze eigenlijk best leuk vond.

Natuurlijk ook even de benen strekken

Braaf paard!

Nog even uitstappen in het bos.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar fijn dat je het toch vind passen. Ik vind dat er vaak te snel gezegt wordt dat iemand te groot is, het is misschien voor het plaatje niet mooi, maar het kan vaak nog goed. (Mijn) Arabiertjes zijn nu eenmaal niet groot, en worden veel door volwassenen bereden, en kunnen dat ook makkelijk hebben. Toch wordt er vaak commentaar opgeleverd, ik ben blij dat jij verder kijkt dan alleen het plaatje
xcares schreef:Wat fijn dat je zo lekker met haar kan rijden, ondanks dat ze fokmerrie is geweest. Je hoort toch vaak dat deze paarden moeilijker zijn te beleren nog. Ze lijkt het ook echt leuk te vinden, van de fotos te zien.
Zoals gezegd, is het voor het plaatje misschien niet mooi, maar je past er nog makkelijk op! Ziet er leuk uit!
Veel plezier nog samen.
Ps. heb even je profiel bekeken, wat een pracht paardjes heb jij staan zeg, Wauw!
Maar buiten vind ze super, en omdat ze al wat ouder is, heeft ze natuurlijk al veel gezien, waardoor ze weinig schrikt. Ik ben de 3e keer dat ze onder het zadel was ook al met haar langs de weg gegaan, en ze heeft eigenlijk nog nooit een stap verkeerd gezet

Ze heeft een heel betrouwbare en een lieve uitstraling
Hou ik van