ik zal je missen :(.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lloesje97

ik zal je missen :(.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 16:50

nu ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met het verzorgen van madies,
ik heb dat altijd met heel veel plezier gedaan en heb toen ook een hele goede band met hem gekregen,
maar omdat de vakantie bijna is afgelopen, ik ook nog op een andere stal rijd en ik vanaf dit jaar huiswerk ga krijgen, was ik aan het denken hoe ik dat moest gaan doen 5dagen per week op die stal rijden + eigenlijk iedere dag naar madies toe., en toen kwam ik tot beseffen dat ik dat zeker nu op het begin nooit zal gaan kunnen. ook omdat ik de laatste 2jaar heel weinig voor school heb gedaan in het eerste jaar nivo omlaag gegaan en allemaal van dat soort dingen. wil ik nu dat ik naar de 3de ga en totaal nieuwe leraren krijg toch wel weer ff goed beginnen en er ook echt wat van gaan maken. school is toch heel erg belangrijk. dus toen kwam ik aan het tellen. waar heb ik meer +punten en hoe zwaar tellen die voor mij mee. zo kwam ik er op uit dat ik meer kan leren bij de stal waar ik rijd heb ik daarvoor gekozen.
ik hoop dat madies nu een goede en leuke nieuwe verzorg(st)er krijgt,
dit zijn de mooiste foto's van het afgelopen jaar.
rij foto's staan ongeveer op volgorde van begin naar eind.

OneFellSwoop

Re: ik zal je missen :(.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:54

wat zonde! Kan je af en toe nog een langs gaan? dan is het in iedergeval niet helemaal over!

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 16:57

OneFellSwoop schreef:
wat zonde! Kan je af en toe nog een langs gaan? dan is het in iedergeval niet helemaal over!

ja dat zal wel kunnen maar ik denk niet dat dat goed zou zijn voor mezelf omdat ik me dan aan hem blijf hechten laat maar zegen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:58

Lastige keus. Maar goed dat je voor je school gekozen heb!! Een diploma halen is gewoon heel belangrijk. :)
Maar je mag vast toch nog wel eens in je vakantie komen kijken en knuffelen bij der toch? Zie je der toch nog af en toe!
Succes met je opleiding :D

BanjerLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:02

(Je gaat naar de 3e toe en krijgt nu pas huiswerk?! 0.0 Dan heb je geluk, ik zat vanaf de eerste al over mijn oren in het (vooral Wiskunde) huiswerk... :( )

Hoe moeilijk de keus toch is, het is goed dat je voor school hebt gekozen. Dan kun je een goede opleiding doen en een goede baan krijgen zodat je later je eigen paard kan kopen. /3
Kun je anders niet een dag in het weekend de hele dag naar je pony? Ik zit ook altijd op zaterdag van 9 tot 5/6 uur op de manege :P

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 17:07

BanjerLief schreef:
(Je gaat naar de 3e toe en krijgt nu pas huiswerk?! 0.0 Dan heb je geluk, ik zat vanaf de eerste al over mijn oren in het (vooral Wiskunde) huiswerk... :( ) ja maar wij moesten wel altijd van half 9 tot half 4. behalve op woensdag dat was kwart voor 12 uit :).

Hoe moeilijk de keus toch is, het is goed dat je voor school hebt gekozen. Dan kun je een goede opleiding doen en een goede baan krijgen zodat je later je eigen paard kan kopen. /3
Kun je anders niet een dag in het weekend de hele dag naar je pony? Ik zit ook altijd op zaterdag van 9 tot 5/6 uur op de manege :P

nee dat gaat niet lukken omdat hij door de weeks ook gewoon zijn beweging en verzorging nodig heeft.

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:11

Wat jammer dat je met hem moet stoppen! Maar verstandige keus :(:)
Staat hij toevallig langs de Groenloseweg? Omgeving komt me bekend voor :)

queens29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:12

wat erg voor je meid..

Foahriya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:19

Wat erg.. Ik heb zelf die keuze ook moeten maken en ben ook gestopt vanwege school. Wat een mooie foto's trouwens en een prachtig paardje.

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 17:20

IloveBALOU schreef:
Wat jammer dat je met hem moet stoppen! Maar verstandige keus :(:)
Staat hij toevallig langs de Groenloseweg? Omgeving komt me bekend voor :)

nee hij staat aan de kerkdijk en alle foto's zijn volgens mij van plekken rondom vragender.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:24

ITP--> RIJ-ITP