Weer eens wat foto's van Ivar, omdat het al een tijdje geleden is.
Ik heb op dit moment lekker twee weken vakantie, dus ik ben de paardjes goed aan het werk aan het zetten. Ze genieten nogal van het gras, en dat is aan ze te zien ook. Vooral Ivar wordt flink rond, dus ik ga hem eens goed in het zweet zetten om die pens eraf te krijgen!
Vandaag zijn we begonnen. Omdat ik wegens tijdgebrek en een lichte angst (Ivar is niet altijd even leuk o.h.z...) al een behoorlijke poos niet gereden had, heb ik Ivar eerst lekker 20 minuten gelongeerd. Dit deed hij super braaf, hij liep netjes zijn rondjes en reageerde geweldig op mijn stemhulpen. Flink wat overgangen gemaakt, en op één sprint na, deed hij het geweldig.
Dus ik durfde het wel aan en ben erop gestapt. 20 minuutjes gereden, veel overgangen en figuren gereden, zelfs beide kanten op de galop gedaan (hierin wordt hij stout) en toen hij lekker in het zweet stond heb ik hem uitgestapt en terug op de wei gezet.
Lekker opbouwen en bijhouden, dan kunnen we binnenkort misschien eens springen, als er wat meer vertrouwen is.
Ik had een fotograaf mee, dus ook foto's!

1]

2]

3]

4]

5] Blij!

6] Super trots op mijn lieve, lieve vriendje

7]

8] En wat is hij toch ongelofelijk knap

9]

10] Lekker dier!
Ik ben echt heel erg trots op 'mijn' ventje! Hij heeft me met dit ritje weer wat vertrouwen gegeven, en ik hoop dat we door kunnen gaan in een stijgende lijn. De eigenaresse van Ief is instructrice, dus hier en daar wat lesjes meepikken en wie weet wat er van ons terecht komt.
Geweldig paard