die pedicures en manicures waren vermoeiend zeg.
van de week moet ze even een beentjes bad heb,die 4 x wit probeer ik toch zoveel mogelijk wit te houden
en dametje moet eigenlijk nog naar de kapper....als show prinses moet ze wel kortere maantjes hebben anders ziet het er heel slordig uit!
en we hebben nog maar 5 weken de tijd!!!!!!!!!!!!!!
even een klein overzichtje dus van hoe presca haar eerste winter is doorgekomen,
het begon zo,net geboren en toch al zooooo duidelijk wat een mooie prinses het toch is

met 1 week oud begon mevrouw al praatjes te krijgen

met 1 maand oud....gewoon heel mooi

en 2 maanden oud...trainen voor haar eerste show,ze had hier al haar make-up op

op de show mocht ze een 2de plaats met een 1ste premie in ontvangst nemen,de jury had het moeilijk tussen haar en de eerst geplaatste maar kozen uiteindelijk voor het veulen wat zich iets beter presenteerde.
na een hele tijd werd het tijd voor haar om mama te gaan verlaten.
gelukkig kwam ze met 5 maanden oud weer terug,ik miste haar prinsessen streken te erg.
met 6 maanden oud liet ze zien wat ze in zich had,ze heeft nooit meer minder laten zien

in februari was presca 9 maanden oud,ze liet zien dat jaarlingen ook op deze leeftijd echt bloedmooi kunnen zijn

inmiddels ook weer geoefend voor het showseizoen...

hier 10 maanden oud,veel wandelen is goed voor de spiertjes en zo leren kleine prinsesjes ook geduld te hebben

over 2 jaar zal er denk ik vast wel een knappe prins zijn die voor haar charmes valt....

en kleine prinsesjes hoeven niet alleen maar te trainen hoor,ze mogen ook lekker in de modder spelen,zelfs dan is ze prachtig

en weer even laten zien wat mooie prinses ze toch steeds blijft

daarna hebben we een hele lange vakantie genomen,presca moest even de tijd krijgen om die dikke jas uit te doen...wat een hele tijd heeft geduurd.
tussendoor hebben we nog na een lekkere bad een foto genomen,hier is toch wel duidelijk te zien waarom de kapper nodig moet komen!!

na weer een tijdje niet meer op de foto te zijn geweest is dit toch eindelijk het resultaat,

ongeacht het jaargetijde en de leeftijd blijft ze steeds een mooie knappe prinses...nu maar hopen dat meneer de jury het met me eens is op de keuring.