Ik zou mij even voorstellen, ik heet Femke Yinkse, en ben geboren achter Rotterdam in 10-04-2009.
Toen ik geboren werd was ik altijd erg leuk en speels, daarna werd ik erg ziek, en dus mager, de fokkers hadden mij verkeerd eten gegeven namelijk koeienkuil, de dierenarts is geweest en heeft verteld dat ik 24-7 het weiland opmoest, maar helaas kregen mijn vorige eigenaren telaat door dat het gras op was, en was ik nogmeer afgevallen dan aagekomen

Toen ik niet opknapte wouden mn ex eigenaren dat ik de verkoop in ging zo gezegt zo gedaan.
Een hele lieve meid(al zeg ik het zelf

Ik was erg lelijk, ik was ruim 1 jaar, erg mager, en dik in de wintervacht(eind juli).
Toen ik éénmaal bij mijn nieuwe huis kwam, knapte ik op.
Er kwam een dierenarts die mij hielp, door bloedonderzoeken te doen, en mestonderzoeken.
Ik kreeg heerlijke brokken, en lekker hooi.
Daarnaarst kwam ik in een hele leuke kudde te staan.
Nu is mijn vrouwtje zo trots op mij, dat ze graag een fotoshoot wou doen.
Een vriendin van vrouwtje is meegeweest, en wij gingen een stukje wandelen.
Ik ben eind Augustus dus 1 jaar bij mn nieuwe baas.
en heb dus een hele vooruitgang gehad.
eerst moesten even de nagels gelakt worden.

Even aan het discusseren wat het word, meisje of een jongen?

He wie is daar...

Ik zie je heus wel!!...

Oohw wacht ik roep je wel even DJAAARAAA

Dit is de hond van mijn baasin die was ook mee..

Oke kunnen we weer verder gaan met poseren!?

Even mooi staan.

even in de camera kijken.

Waaaah, weetje wel hoe eng dat sprietje is!!

Zwart wit foto, mooi toch? die hadden we nog niet..

oohw ja en ondertussen is mn haar ook lang genoeg voor een hengstenvlecht(Terwijl ik een merrie ben, snap jij dat nou?

en een black foto, helemaal gelukt is die niet, maar trots dat mn baasje was!..

P.s..de gene die mee was voor de foto's in gewoon een vriendin, en geen cameravrouw, ze kent mijn toestel totaal niet, en had de foto's dus allemaal te donker gemaakt, helaas door de kleur aan te passen zijn ze allemaal niet even scherp..
Ik ben al lang blij dat ze dit voor mij heeft willen doen, dus aub niet te veel commentaar over de foto's!!
Bedankt voor het kijken..