) Zijn wedstrijd naam is Champs Élyseés, van de bekende en exclusieve Franse winkelstraat én omdat het drankje champagne oorspronkelijk ook uit Frankrijk komt, leek het me wel een geschikte naam icm met zijn bijzondere champagne kleur. (Op papier heet hij Kharamel GF)Vorig jaar ben ik naar Gestuet Falkenhorst geweest, waar hij vandaan komt, maar in de eerste instantie alleen om te kijken naar een merrie, maatje paard met een of dubbel cremegen. Uiteindelijk kwam ik hem dus ook tegen in een van de stallen en er was meteen een soort van aantrekkingskracht (Klinkt zweverig, maar t was echt zo
) Na enige tijd nadenken en links en rechts alles overwogen te hebben, besloot ik toch mijn hart te volgen en niet een van de merries te kopen maar Champie
Van die keuze heb ik nog geen enkel moment spijt gehad! Hij heeft echt een geweldig karakter en niet alleen ik, maar ook andere mensen staan er vaak versteld van hoe braaf hij is en hoe goed hij alles oppakt.
Nou ja, genoeg gezever
hier de zeer geslaagde foto's! (Bedankt nogmaals Lisa!
) En nu moet ik alleen nog kiezen welke ik laat uitvergroten. (Foto 1, 8 en 13 zijn wel serieuze kanshebbers denk ik.)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.