Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

capopjekop schreef:We zijn er nog lang niet, maar het gaat wel steeds beter. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en het eens proberen. Ik moet zeggen dat Cissy op bokt me ook nog wel wat tips heeft gegeven
Cassidy schreef:Helemaal te gek...weet Eddy wat je bereikt hebt door de hulp van zijn e-book?
. Het is een onderdeel van het hele pakket waar Parelli voor staat, menig eigenaar zou als ze level 1 zouden voltooien al geen trailerlaadprobleem meer hebben
Maar het ebook is idd veel makkelijker te volgen, ik vind die dvd's eerlijk gezegd een beetje saai, ben ook nog niet verder gekomen dan dvd 1 
En cissy weet er ook veel vanaf
cissy schreef:Als je nog niet goed het hele trailerladen in je vingers hebt moet je niet alles in 1 keer willen oplossen maar het in te behappen stukken opdelen, de stang erachter kan dan de volgende stap zijn inderdaad.
Als je wacht met oefenen tot je een keer echt weg moet ben je dus te laat.
Je kunt niet onbeperkt achter elkaar blijven oefenen, het paard heeft ook maar een beperkt opnamevermogen en aandachtstijd, als je al 2 uur bezig bent en het gaat goed stop dan en ga een andere keer verder.

anders doet hij het niet. de mijn op allebei de manieren. echt super!