Ik mag heerlijk 7 dagen in de week met vriendjes spelen in een zandbak. Dit waren mijn favo vriendjes.

Tegenwoordig vind ik het leuk om shetten te bedolven onder het zand dus het is even over.
En met bedolven onder het zand bedoel ik ook echt levend begraven door er gewoon op te gaan staan

Ik ben het hele knappe paard aan de linker kant

Hier moet ik eerst maar eens te dicht langs mijn baas gaan want zo'n mooi paard als ik hoord op de foto thuis

Het knappe spook aan de rechterkan ben ik. En mijn buurman is 5 en is maar 1.60m dus ik win

Waar ik ga gaat die lompe fries ook

Maar soms wil ik toch even rollen

Graven is tegenwoordig mijn hobby en mijn baasje heeft me al uit china moeten halen.

Vinden jullie mij niet lenig

Hier had ik weer eens een nieuw halster die ik moest passen

Ook heb ik deze week voor het eerst rare dingen om mijn been gehad en nou geloof me die liepen niet lekker, maar mijn baasje vind me nu het uiterlijk van een volwassen paard hebben

Ook mag ik tegenwoordig van mijn baas enge dingen onderzoeken maar ik ben een Held met sokken.

Kijk maar als je het niet geloofd

Ook het zeil slopen is mijn beste kwaliteit

Nou dit was het weer. Oja mijn baasje doet mij wel eens sliertjes in mijn manen en als ze er dan uit gaan is dit poedelhoofd het stomme resultaat

Dank je wel voor het lezen van mijn dagboek en mijn baasje verteld alle reacties aan mij door.