Maar dan hoef ik niet ver te zoeken, het sneeuwde en zou nog eens langs showtime gaan.. zo gezegt zo gedaan.. Hop Hop hop richting zwolle zwaar beladen met allemaal spullen om te passen ooh wat was ik trots..
Gelukkig paste Showtime alles erg goed en heb ik alles op kunnen schrijven wat er nog aan moet veranderen voordat het op de markt komt (zoals de frontriem iets langer die is te krap waardoor hij iets trekt bij het oog maar met een andere frontriem geen last van) Bij het halster wordt het gevlochten gedeelte nog wat breder..
Momenteel geniet Showtime van een lekkere winterstop en krijgt hij al aardig wat pretvetjes

Ik ben zelf erg blij met het resultaat en jullie zullen showtime vaker met die hoofdstel voorbij zien komen want het hoofdstel mocht ze houden

Paspoortje:
Naam: Showtime
Leeftijd: 3 jaar
ras: Hannoveraan
Nou ik laat jullie niet langer wachten dus hier de foto's.. (de hoofdstel en halster komen over een goede maand hopelijk in onze webshop te liggen)
1. Het halster.

2.

3.

4. hier zie je goed dat de frontriem te klein is voor Showtime en dan iets trekt maar met een andere frontriem geen last van (geprobeerd namelijk)

5.

6.

7.

8. en toen ging ie nog ff los en daar had ie toch zin in..

9.

10.

11.

12. milliseconde telaat

Reacties zijn altijd leuk

)