Sinds 07-09-2010 is er een prachtig paard gekomen en hij is echt helemaal van mij!

Mijn eerste echte eigen paard!
Ik heb hem gekocht bij Ted Kop Jansen

Ik heb er 3 jaar geleden stage gelopen en sinds toen ben ik er eigenlijk kind aan huis geworden.
Ik heb hele goede ervaringen met hun en ze hebben mij super geholpen met het uitkiezen van 1 van de paarden

De mogelijkheid was er om meerdere keren hem te komen proberen.
Zo is mijn voorliefde ontstaan!
Ik heb hem laten ruinen omdat ik met hem wil starten en alles is makkelijker als ruin.
Daarna is hij eigenlijk pas echt hengst geworden, maar hij word nu steeds meer de sul die hij was

Even de feiten op een rijtje

Xander is dus nu een ruin!

Hij is 3.5 jaar jong! En een nakomeling van de prachtige en geweldige Tsjabring 429.
Tsjabring loopt op het moment Intermediaire 2 niveau.
Met Xander wil ik proberen het zo ver mogelijk te schoppen, maar we gaan eerst lekker rustig aan kilometers maken

Hier zijn de foto's, geniet van mijn práchtige Black Beauty

Hij is gek op kusjes

Ook hebben we meegedaan aan de Euro Bottle Cup in Balkbrug.
Ik had hem echt net 3 weken waarvan ik 1 week niets meer dan wandelen heb gedaan omdat hij gecastreerd was.
Ik wilde dat eerst helemaal netjes laten genezen dus heb hem extra de tijd gegeven.
Ik had 2 weken om hem klaar te stomen voor deze competitie.
We zijn helaas niet door naar de kwartfinale, het was te vroeg voor ons, ik had hem niet goed genoeg voor mekaar maar ik wilde de kans toch wagen. Wie weet wat de jury van hem vond! Ik ben wel met een goed en tevreden gevoel naar huis gegaan want hij was ontzettend braaf!!

Xander en ik zouden het leuk vinden als je een berichtje achter laat
.