Namelijk de sneeuw die ik zo graag wou op de eerste dag dat hij hier zou zijn!
Het was weliswaar niet veel, maar wel genoeg voor wat sfeerplaatjes

Thigor is een 6-jarige Tinkerruin (v. O'Mally). Ik neem hem voor 1 a 1,5 jaar in bruikleen.
Vanaf dag een had ik een onwijs goed gevoel bij hem, ondanks dat hij erg aan zijn eigenaresse hing.
Ik ben nog een paar keer bij de eigenaresse geweest, en heb onder andere een les met hem gereden ([RT-HAW] Tinker Thigor op les)
Gisteren was het dan zo ver, Thigor verhuiste naar de pensioenstalling nog geen 20 min fietsen bij mij vandaan!
Vandaag heeft hij echt mijn hart gestolen. Hij stond er toen ik op stal kwam bij alsof hij er al jaren stond.
Hij is zo onwijs relaxt, maar niet klinisch dood. Met wandelen geeft hij geen kick, loopt alleen maar met de oortjes erop
om zich heen te kijken, en laat je hem los dan wil hij ook best een rondje voor je lopen.
Kijk en geniet van deze knappe heer, waar ik ongetwijfeld een super jaar mee ga hebben!

1. Zo trof ik hem vandaag aan, heerlijk tevreden (en winters) boven zijn hooiruif

2. Even warmlopen in de bak (made by ellepel)

3. Made by ellepel

4. Ik ben echt onwijs blij met hem

5.

6.

7.

8.

En toen kennismaken met de heren waar hij bij in het land komt te staan volgende week.
Hij komt eerst een week in de paddock om te wennen, met Mardjer als gezelschap.
9. Eerst kennismaken met Silas (made by ellepel)

10. En dan met opperbaas Chico

11. En toen dacht Thigor, he, hier is gras, waarna Chico ook maar ging eten...

12. Nog weer even opwarmen

13.

14.

15. En weer terug bij zijn nieuwe vriendje Mardjer

Laten jullie een berichtje achter?