Met 3 pony's naar de keuring geweest die gejureerd werd door o.a. bokker joost van gestel. Leuk om die ook is irl te zien (iig nu ook de naam bij het gezicht te kennen, want had hem al wel vaker gezien zonder te weten wie het was
)Alleerst was Cobalt aan de beurt, een sectie A hengstveulen van nu 7 maanden oud. Wij hebben Cobalt zelf gefokt.
Cobalt heeft vandaag echt bewezen dat het een super kinderpony gaat worden/is! Hij was zo verschrikkelijk lief en rustig, thuis met wassen e.d. stond hij al heerlijk stil te genieten, maar ook bij aankomst heeft hij keurig geluisterd, stond braaf stil, liep netjes mee en ging draven op commando
Dat hij dus vééls te lui was om wat te gaan showen heb ik hem dus maar snel vergeven
Laatst geplaats, zoals verwacht. Hij moet wat meer bespiering krijgen was het commentaar maar hij is ook gewoon nog zo'n uk vergeleken met de anderen.

(mijn kleding zat dus echt voor geen meter
)
opstellen, kleine uk
Daarna was Arthur aan de beurt. Arthur is een sectie B hengstveulen van 6,5 maand oud. Ik heb hem sinds september in mijn bezit, samen met zn moeder.
Hij werd voorgebracht door vriendlief
. Expres zo lang mogelijk op de trailer gehouden omdat hij op de vorige show in Almkerk al veel te gewend en relaxed was om mooi te gaan showen. Het heeft iets geholpen dus bij de individuele presentatie liet hij toch nog een paar mooiere drafpassen zien en mocht hij dus een plekje naar voren, 3e! Ook hem zal ik voor de volgende show wat forser moeten krijgen, hij is niet te dun, maar vergeleken met de rest was het echt een lange dunne slungel.
3 vossen op een rijtje
Arthur is de achterste.
Beoordeling door de jury
lief hoofdje
de beste draffoto
Vervolgens pony's weer in de trailer naar huis gereden en Angela ingeladen (héérlijk zo'n 'thuiswedstrijd'!)
Angela is een sectie B stermerrie en de moeder van Arthur.
Zij had haar debuut met mijn verzorgstertje in de young handlers en wat was ze weer braaf
Melissa had maar een paar keer kunnen oefenen maar toch was Angela heel erg op haar aan het letten qua tempo e.d. Echt een super pony! Melissa was dan ook helemaal in de wolken met haar 2e plaats, strik en medaille! Dat die plaats gedeeld werd met de rest had ze dus ook geen eens door

Even overleggen
Wachten voor het rondje draven
Bij de rest afkijken 
In hetzelfde tempo draven
En de mooie foto van 'Annie'
Daar was ik helemaal niet van op de hoogte! Heb je Amber ook nog? Moest die niet mee naar de keuring?
Lekker bekkie zit er op