Ondertussen ben ik hier een beetje gesetteld en heb ik een plek gevonden een paard te stallen, dus kon ik overgaan tot het kopen van een nieuw paardje! Want man oh man, wat mis ik het rijden en spelen en tutten enorm!

Maar ja, wat voor paard? Ik ben gek op Paints, ze zijn zo mooi, ik hou van bont

Wat een mazzel! op nog geen 4 uur rijden

Ik hoopte op een correct paard, ik hoopte op een klik, ik hoopte vooral op de draf van een Arabier, want ik ben gek op draven

Nou, ik had niet meer kunnen wensen, ze is ZO correct! Zo keurig recht van been, mooie hoeven, netjes gebouwd, mooi koppie, braaf paardje die makkelijk heet wordt maar ook net zo makkelijk weer lekker relaxt bij je komt staan. Ze accepteerd alles, was iets terughoudend naar mij toe om te beginnen, maar zeer respecvol en keurig opgevoed! Ze is ongeveer 1.49m dus een prachtige maat voor mij.
Maar die drafffffffffffffffffffffff!!!!

Hier de kiekjes!

Eerst even in de roundpen, nadat we haar al los gezien hadden, ook even gezadeld enzo, ze accepteerd alles heel gemoedelijk, maar is ook nog duidelijk erg groen, wat ik geweldig fijn vind! Precies goed!

Daarna heb ik met haar buiten aan de hand wat gestapt en gewandeld, even kennis maken enzo

Beetje kijken hoe ze op mijn lichaamstaal reageert, ze doet het echt SUPER!

(camera stond nog op binnen-instellingen dus helaas erg korrelig

Op het terrein hebben ze een super smal bruggetje over een beekje, zo gaaf! Even poseren!

Ja, je bent een braaf paardje meis! Nu nog een naam! Als je iets leuks weet, roep maar! Moet wel meisjes achtig zijn, tis echt een meisje

Daarna hebben we haar papa even bekeken, echt een keurige hengst, hij is zo'n 1.60, niet mega breed, maar gewoon heel correct

Jaja, en toen hebben we haar ook even vrij laten rennen!

Ze had grote lol natuurlijk!

En die draf.........

Haar staart is zo gaaf! Zwart-wit-zwart!

Nou, we gaan haar woensdag hopelijk halen, dus houd jullie ogen open voor nieuwe avonturen uit de VS met deze mooie lieve dame!