Vaninée na 1,5 maand in Nederland...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
unner

Berichten: 742
Geregistreerd: 16-11-06
Woonplaats: Stein

Vaninée na 1,5 maand in Nederland...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 21:24

Intussen is het alweer 1,5 maand geleden dat mijn nieuwe Camarguepaardje Vaninée vanuit Frankrijk naar Nederland is gekomen. Toen ze aankwam was ze vrij magertjes en wat ingevallen en ze zag er ook nogal verwilderd uit. Intussen heeft ze van de goede Limburgse keuken mogen genieten :P en dat is te zien: niks ingevallen meer :D
Ook is haar zomervacht nu plaats aan het maken voor de wintervacht en in tegenstelling tot 'grote broer' Onyx destijds wordt Vaninée wat donkerder :+ Hier enkele foto's van vandaag en nog even een link naar mijn vorige topic over mijn meisje.

[ITP] Welkom in Nederland, Vaninée!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het uploaden heeft helaas niet bijgedragen aan de kwaliteit van de foto's, dus mijn excuses hiervoor.

Een berichtje zou leuk zijn :D

KimD

Berichten: 20419
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Vaninée na 1,5 maand in Nederland...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:54

Wauw, heb ook even je vorige topic gelezen! Echt een leuk dier <3 en Onyx ook *D

Om even te reageren op je vorige topic over je moddervette ruin, neem het je niet kwalijk dat is kennelijk een Limburgs kwaaltje. Ik woon der ook en die van mij hebben ook een Speknekkie! :')

Lightielight

Berichten: 756
Geregistreerd: 31-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 07:19

Wat ziet ze er prachtig uit... een echt Camarguepaardje..zo vertrouwd ziet ze er voor mij uit! Grappig, ze rent ook met haar staart omhoog, net zoals onze Valentine!
EN over speknekjes: de vader van onze Valentine had ook zo'n lekkere nek en de andere twee camarguedekhengsten die ik ken ook...hoort er dus bij zou ik zo zeggen....(zal wel eens kijken of ik nog ergens een fotovandaan kan toveren)..
In ieder geval... ze is fantastisch!

Aanvulling: zit net naar buiten te kijken en daar loopt Valentine in de bak te galopperen: staart in de lucht, precies Vaninee (mijn accent teken werkt niet op de pc) alleen ietsje witter...zo leuk....
De paardjes staan in de paardenbak omdat het weiland een moeras is....erg!

unner

Berichten: 742
Geregistreerd: 16-11-06
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 09:17

Bedankt! :D
Op de één of andere manier inderdaad een 'raskwaaltje', die speknek, maar mij hoor je niet klagen... ik vind het wel wat hebben :o . Hier ook erg drassig geweest en de weides met korter gras waar ze normaal lopen, krijgen het af en toe ook al zwaar te verduren... maar het gaat nog. Die weides zijn ook niet zo spannend als deze dus daar wordt ook niet zo gerend hahaha! :P
Toen Vaninée kwam schrok ik wel even hoe magertjes ze was (ben Onyx gewend hahaha 8-) ), maar ze is echt een zwaantje aan het worden <3 . Ik ben benieuwd welk kleurtje er in het voorjaar onder te voorschijn gaat komen...