Ras: Arabier/Noord Zweeds paard/Knapstrupper
Leeftijd: 6 ( jarig in september )
Hoogte: 1.51m
Gulliver heb ik leren kennen op de stal bij de mensen waar ik werk/help. Zij hebben rond de 40 paarden o.a. Fighting Alpha en Starkko is van hun. Cyrano de Bergerac was ook hun paard. Ze fokken voornamelijk met springpaarden en een aantal dresseurpaarden. Gulliver was de zoon van de pony van hun dochter die ze verkocht hadden toen hij 4 maanden was aangezien zij een goede springpony was en hun dochter totaal geen paardenintresse heeft. Hij heeft toen tot 5 jaar alleen maar op weides gestaan met wat andere jonge hengsten. Aangezien hij mij leuk vond en ik hem, heeft zijn eigenaar gezecht dat ik hem mee kon nemen naar een stal dichtbij mij in de buurt en dat ik er mee kon doen en laten wat ik zelf wou en we zijn nog steeds gelukkig samen
Nou Gulliver is geen fotomodel en ik heb al helemaal niet geleerd om foto's te maken. Maar hier komen toch wat foto's

En ja ik zal geen stijlpunten winnen, maar dat maakt nu ff niks uit. Gaat niet om wie het beste rijd, maar wie mijn paardje is

Gulliver in de wei, hij draagt nog een vliegending aangezien ze hier in Zweden nog veel last hebben van muggen enzo.

Hier ben ik Gulliver aan het rijden. Ja mijn tenen staan naar buiten en mijn handen niet rechtop, maar och ik sta stil hier

Hier springen we is ongeveer 40cm. Wil ook nog niet echt hoger gaan aangezien hij net begint met springen. Ja tenen en handen

Hier beginnen we net met wat stelling. Nu gaat het al beter en ik hoef mijn arm maar naar achteren te zetten en hop

Rij ook soms met westernzadel, maar meestal eigenlijk voor buitenritten.