Hoe vaak "nagedaan"...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:50

Zulke fotos heb ik ook, hele oude, maar nooit geupload. Het komt inderdaad nogal over alsof ze het van jouw nadoen debo, terwijl jij het ook maar hebt "nageaapt". Vind het wel een leuke manier van fotos maken, mits je het goed doet, en ik vind van deze eigenlijk alleen die van arwenluna heel erg mooi, de rest niet zo heel bijzonder... Komt denk ik ook door die oortjes, en precies op de goede plek gemaakt!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:05

Afbeelding
Dit is niet helemaal het zelfde, maar het komt in de buurt Tong uitsteken

het is inderdaad een gave manier van foto's maken, maar wel moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:16

tuurlijk doet bokt jou na
je bent zo'n groot voorbeeld

Gaaaap Gaaaap


En jij vind het raar niet aardige antwoorden te krijgen, ik krijg het idee dat je daar een kick van krijgt en je dat weer door de rest van de week helpt omdat je je anders verveelt Slapen

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:24

runningkawa schreef:
tuurlijk doet bokt jou na
je bent zo'n groot voorbeeld

Gaaaap Gaaaap


En jij vind het raar niet aardige antwoorden te krijgen, ik krijg het idee dat je daar een kick van krijgt en je dat weer door de rest van de week helpt omdat je je anders verveelt Slapen





waar hebben je het nou weer over?? Verward Ze wil gewoon een topic starten met zulke foto's.. Je hoort haar toch helemaal niet zeggen dat ze de eerste is geweest met zulke foto's!
In de vorige topics van haar kwam je al niet zo bijster intelligent over, maar het blijft ook maar dalen en dalen.. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:31

Dank je plagom, met andere woorden heb ik nog wat om te dalen, dat is een groot compliment Lachen

Ze zegt zelf geen ouwe keoien uit de sloot te willen halen, waarom haar laatse zin in het eerste bericht dan?

Vandaar mijn reactie
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-07-03 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:34

runningkawa schreef:
tuurlijk doet bokt jou na
je bent zo'n groot voorbeeld

Gaaaap Gaaaap


En jij vind het raar niet aardige antwoorden te krijgen, ik krijg het idee dat je daar een kick van krijgt en je dat weer door de rest van de week helpt omdat je je anders verveelt Slapen



quote mijzelf Nee ik ben zelf ook niet de eerste heb t ook maar "gejat" van een mooie fries die ik ooit in zoeen standje op de foto heb gezien... ...
_________________

LEZEN!! ... moeilijk he...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:36

Ja daarom
geen ouwe koeien was het toch ergens anders
Maar je begint zelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:38

runningkawa schreef:
Ja daarom
geen ouwe koeien was het toch ergens anders
Maar je begint zelf


waar doel je nou op?? Dit gaat echt helemaal nergens over geef nou maar toe dat je niet eens de moeite hebt genomen om te lezen wat er bij staat en je nu fout zit... Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:47

Dat ouwe koeien sloeg bij mij op het bit topic, daar werd gezegt dat dat niet meer mocht, want je was opnieuw begonnen op bokt (en die 10 pagina's heb ik misschien niet allemal goed onthouden wie allemaal wat zei)

En wie begint er nu met de zin dat je zelf nageaapt hebt, dat duide toch zeker te weten op een topic waarin jij vond dat rydar als eerste dingen van vrijheidsdressur kent
Een topic voor dat je opnieuw wilde beginnen

Dus begin zelf dan ook echt opnieuw en haal niet zelf die dingen terug als je opnieuw wilt beginnen, zo worden mensen er weer aan herrinert.

Dat is wat ik bedoelde, nu wat duidelijker voor sommige

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:55

runningkawa schreef:
Dat ouwe koeien sloeg bij mij op het bit topic, daar werd gezegt dat dat niet meer mocht, want je was opnieuw begonnen op bokt (en die 10 pagina's heb ik misschien niet allemal goed onthouden wie allemaal wat zei)


DAT WAS IK die dat zei....en ik neem mijn woorden ook niet terug...

want dit topic is nog geen oud topic...misschien een paar dagen oud...

dus ook geen oude koeien uit de sloot halen...

is gewoon een questi van SLECHT lezen!!
niet dat ik nou zin heb om jou af te kraken...want ik ben niet voor en niet tegen...want ik ken jullie beide NIET!!
en ik ga ook geen vooroordelen maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:57

Je merkte uit de vorige antwoorden toch wel in dit topic dat meerdere vinden dat ze met die zin een steek onder water wilde geven
En ik hou niet van steken, zeg het dan rechtuit!

Tja en dat sommige vinden dat je daalt als je wat rechtuit zegt, zegt meer over de ander

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:02

Ik moet zeggen dat ik jou ook een beetje vervelend vindt te worden. het is idd net of je het een kick vind. het ligt denk ik toch echt aan jezelf dat je niet altijd aardige opmerkingen maakt. Misschien bedoel je het wel niet zo maar zo komt het wel over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:04

kom op wat doe ik nou verkeerd?? mensen mensen toch .... Gaaaap

never mind zet er maar weer een slot op.. jullie zien dingen die er niet zijn Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:05

Is het verplicht dan om altijd aardig te zijn?
En soms ben ik aardig, soms ook niet
Zo ook dat ik echt wel weet dat sommige me wel en sommige me niet aardig vinden, moet je dan door iedereen aardig gevonden worden, nou ik niet.
Maar geloof dat dat nog meer oftopic is, dan dat ik al was Lachen
Maak er maar een nieuw topic van, wie vind RK niet aardig Lachen

Of doelde je niet op mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:06

runningkawa schreef:
Is het verplicht dan om altijd aardig te zijn?
En soms ben ik aardig, soms ook niet
Zo ook dat ik echt wel weet dat sommige me wel en sommige me niet aardig vinden, moet je dan door iedereen aardig gevonden worden, nou ik niet.
Maar geloof dat dat nog meer oftopic is, dan dat ik al was Lachen
Maak er maar een nieuw topic van, wie vind RK niet aardig Lachen

Of doelde je niet op mij?


ja je bent "de god" van bokt ... zucht..moet je jezelf nou eens horen.. ruiken beter gezecht jeetje wat een walm van eigendunk komt er van jou af zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:08

eigendunk?
nee, dat lees je dan echt verkeerd

Ik wil alleen zeggen dat ik idd niet altijd aardig ben, is dat dan nodig?
dacht het niet
Dat heeft niks met eigendunk te maken?!
Maar wel dat ik weet dat er mensen zijn die me niet leuk vinden, hier en irl.
dat is toch ook normaal
Je kunt zelf niet iedereen leuk vinden,, maar andersom ook niet

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:10

Toen je dit topic begon snapte ik het het niet helemaal. In je titel stond het woord: 'nagedaan'. En in het topic zelf zei je dat je niet de eerste was.

Ik denk dat 'nagedaan' gewoon een verkeerde woordkeuze is geweest. Want het idee om zulde foto's te verzamelen is best leuk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:13

Citaat:
Want het idee om zulde foto's te verzamelen is best leuk

idd, maar waarom dan niet gewoon wie heeft er nog meer van deze leuke foto's

waarom dan die zin, waarover toen al heel bokt viel?
Dat is het enige wat ik hierboven (geef toe) heel flauw aan wou geven

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:17

runningkawa schreef:
Citaat:
Want het idee om zulde foto's te verzamelen is best leuk

idd, maar waarom dan niet gewoon wie heeft er nog meer van deze leuke foto's

waarom dan die zin, waarover toen al heel bokt viel?
Dat is het enige wat ik hierboven (geef toe) heel flauw aan wou geven


dit vind ik nou heel goed van je...dat je toch ziet, dat je wel een beetje flauw deed net...maar inderdaad zit er wel een beetje waarheid in..maar wel flauw...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:21

RK ik begreep je ook wel, en tuurlijk komt het er bij jou wat minder aardig uit. Dat zijn de meeste bokkers ondertussen ook wel van je gewend geloof ik (ik had in het begin ook wat problemen met je manier van uiten, maar kan het nu wel waarderen).

Maar ik heb het gevoel (weet het wel zeker Haha! ) dat het tussen jullie (RK en Debo) al langer wat aan die hand is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:24

Het enige wat er mis is bij mij en debo is, dat zei denkt dat ik god ben en ik denk dat zei denkt dat ze god is (tenminste dat is mijn mening erover)

En fel tegen slof en scherpe bitten ben ik tegen bijna iedereen. (wat in dit topic niet speelt)

En als ik steken voel, ga ik ook op mijn achterste, zeker als er daarna weer dingen komen van "ze moeten me niet"
Aktie geeft reactie, kan daar dan ook tegen

En wat betreft minder aardig, ik ga er gewoon geen watjes om frutten om hetzelfde te zeggen.

En elke keer zeg ik tegen mezelf, niet meer op haar reageren, maar elke keer lukt me dan toch weer niet

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:45

runningkawa schreef:
Is het verplicht dan om altijd aardig te zijn?
En soms ben ik aardig, soms ook niet
Zo ook dat ik echt wel weet dat sommige me wel en sommige me niet aardig vinden, moet je dan door iedereen aardig gevonden worden, nou ik niet.
Maar geloof dat dat nog meer oftopic is, dan dat ik al was Lachen
Maak er maar een nieuw topic van, wie vind RK niet aardig Lachen

Of doelde je niet op mij?


Nou, dit is toevallig WEER een topic van debo en WEER kan er een slotje op... Het is natuurlijk niet verplicht om aardig te zijn, maar bokt is er toch zeker niet voor om elkaar af te zeiken?? Of wel?? Bokt is er toch zeker voor om met andere bokkers (paardenmensjes) gezellig over paarden te kunnen praten en al dat soort dingen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:49

Helemaal mee eens
Maar dan moet jezelf niet beginnen met steken

En dat het weer een topic van debo is kan dan ook geen toeval meer zijn

En ik was niet de enigste die zo dacht in dit topic hoor
alleen de enigste zijn smoel weer niet langer kan houden dan 1 bericht Lachen

Maar goed ik heb me net (weer) voorgenomen op volgende topics van Debo niet meer te reageren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:51

runningkawa schreef:
Helemaal mee eens
Maar dan moet jezelf niet beginnen met steken



wat nou steken?? Ik heb t zelf toch ook "nagedaan" jij diet echt dingen die er niet zijn.... 1 verkeerd gekozen woord en meteen zo? nou sorry hoor maar je bent echt een zielig hopeloos geval.. heb je niets beters te doen?

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:51

Oeps, dubbelpost, mijn mening staat al op de volgende blz Knipoog
Laatst bijgewerkt door Destinietje op 01-07-03 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt