T is echt waar, volgens de kenners was mijn bijna 2jarige merrie Bailey er nu wel aan toe om beleerd te worden. Er werd meteen daad bij het woord gevoegd!
JoyCiej007
Geplaatst: 04-02-10 15:31
hilarisch.... haha helemaal geweldig dit soort foto's en met dit soort commentaar
Imitador
Geplaatst: 04-02-10 16:05
Hahaha ik dacht bij de titel dat het wel weer een reltopic zou zijn Leuk leuk leuk!! Hij vindt het zelf maar apart volgens mij
Ja prachtig hè? Ik kwam vanochtend in de stal en ging even bij Bailey kijken die nog lag te slapen en de stalkatten willen dan ook graag wat aandacht en gingen dus maar op dr zitten xD daarna mochten ze naar buiten en ging ze in t land de katten nog ff terug pakken en er achteraan zitten
De stal moest nog worden uitgemest dus ja daar ligt idd wel wat viezigheid... Vind t ook zo sneu om m'n paarden een kurk in de kont te proppen
tweety_be
Geplaatst: 06-02-10 17:37
Geweldig leuke foto's.
Ik had eerst ook zoiets van 'oh jee, wat ga ik daar aantreffen' maar dit had ik niet verwacht, haha. Super gewoon!
hahahaha geweldig denk dat iedereen bij het lezen van de titel al in zijn startbox springt om even met volle borst te komen vertelllen dat je niet goed snik bent!!!
Tot de foto's echt heel leuk gedaan.. Paard kijkt van hee wat doen jullie op mijn rug
Ha ha, same here,.. ging al lekker kijken voor het commentaar wat er gegeven zou worden. Maar wel schattig, en mooi mee genomen want ze is nu wel gewend wat op d'r rug te hebben.
letziforevr
Geplaatst: 07-02-10 14:55
Neffesh schreef:
leuk , ik vind wel dat de stal er smerig uit ziet als ik dat mag zeggen
Ik weet niet hoeveel paarden je zelf al gehad hebt, maar dan heb je mijn paard nog nooit gezien 12 uur na het uitmesten!!! Zo ziet mijn stal eruit na 2 uur! Niks mis met deze stal!
Leuke fotos, alhoewel ik 2 ruiters tegelijk wel wat overdreven vind