Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paganx33 schreef:Mews , Dankjewel. Ik vond het JUIST leuk dat de verschillende foto's in het filmpje te zien waren, dan werd het filmpje ook niet zo saai& een selectie maken was inderdaad heeel moeilijk, in totaal waren het 100 en zoveel foto's. Moeilijk om dan de beste er uit te halen
& Over die wilde haartjes , het blijft een paard toch ?
We zouden wel haarlak mee kunnen pakken haha, maar het moet nog steeds een natuurlijk plaatje zijn toch , zeker nu deze foto's zo in vrijheid zijn gemaakt.
Paganx33 schreef:Joey : Haha van de site klopt niks van hoor.. Ik had dit snel even aangemaakt voor mijn gegevens op te zetten, maar er moet nog heeel veel aan gewerkt worden. Zodra ik die tijd heb doe ik dat ook hahaInmiddels heb ik de foto's met een 55-250 mm Tele lens gemaakt. Maaar zoals je in de blooper film (helemaal op het laatste) kunt zien, vond mijn lieve hond het leuk om deze wat te versieren
![]()
En whaaaat , Duits !?
blensink schreef:Whahhahha ik had het filmpje gisteren zonder geluid geluisterd maar door het gebrabbel werd ik nieuwsgierig en dacht kom ik kijk hem nog een keer met geluid.![]()
Dank jullie dames ik heb me gek gelachen en dat gebrabbel hoort juist bij jullie![]()
![]()