Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pvdbosch schreef:wel zeker een nakomeling van Peru, en de prijs is zelfs nog minder tussen 2 en 4.000 en hij is bloedmooi, enige reden waarom ik geen interesse had was dat erbij staat niet voor beginner, niet dat ik een beginner ben maar dat zijn toch vaak de wat moeilijkere paarden denk ik dan altijd.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/906
pvdbosch schreef:wel zeker een nakomeling van Peru, en de prijs is zelfs nog minder tussen 2 en 4.000 en hij is bloedmooi, enige reden waarom ik geen interesse had was dat erbij staat niet voor beginner, niet dat ik een beginner ben maar dat zijn toch vaak de wat moeilijkere paarden denk ik dan altijd.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/906
Dakotah schreef:Gaat mij niet zozeer om de papieren.
Ik wil gewoon 1 met stippels.
Ik heb nu een kruising Andalusiër X Appaloosa.
Als veulen gekocht, maar helaas is dat net een D-pony geworden.
Ik zoek een E, merrie. maar wel onder de 2000,-
mirgino schreef:mijn stalhoudster heeft 3 jr geleden op de grens bij Belgie/ Limburg een kruising Knapstrupper gekocht
hij heeft geen papier en had ook geen paspoort en kwam uit FransBelgie
volgens verkoopster was het knapstrupper x boulognais
hij heeft op de kont wat stippen ,gemarmerde mond,ogen,geslachtsdeel en de huid is gemarmerd/met spikkels dat zie je nu op de hals erg goed
Sjolvir schreef:Hoe gaaf hij ook is (mogen ze best bij mij op stal komen zetten, geen probleem!), maar dat is geen Knabstrupper.
Prijs is er dan ook naar, knabbi's zijn duurder.
Tarik is wel heel gaaf! Plaatje van een dier, kleurtje ook, kwijl.
En ja, ik had je gpbt en was vervolgens hele topic kwijt.
En tja, iedereen heeft het over stippen...
Maar kanbstruppers zijn er dus ook gewoon effen.
Springen doen ze ook zonder hindernissen en zonder stippen![]()
.. (jammer van dat vliegenmasker..)
Hij begint nu (is 6) pas beetje uit te zwaren.
Hij is overigens dit jaar belabbert aan het verharen, vandaar dat ie nog half bruin is.
Dat is het oude haar.
Heerlijke robuuste paarden.
Mijn Knabbi is wel een lastpost en leert zijn kleine vriendinnetje allerlei streken.
Doorgaans zijn ze heel mensgericht en beetje klussen in de wei is dus vaak ietwat lastig.
Want hij zit altijd overal gezellig bij met zijn snuit.
Heeft ook al paar keer mensen stuipen op het lijf gejaagd, kan geruisloos naderen en dan
van achteren zijn hoofd op je schouder leggenof je jas vast pakken.
vooral in het donker.
femskie schreef:De paardjes van pvdbosch!
Als eerste Scotia Ace of Spades:
En dit is Star:
pvdbosch kan het beste zelf toelichten hoe of wat denk ik maar de foto's zijn er in elk geval!