Sjokoprins en Milkiewee

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrNo

Berichten: 3686
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:17

+:)+ _O-

Knappe fjord.

Suzanne F.

Berichten: 49663
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:20

Jeetje dat is wel echt een hele brave hoor. Als je zo’n pop er op die manier opzet bij een beetje rille KWPN’er dan wil je echt niet weten wat er was gebeurd. :')
Maar je weet nu ieder geval dat hij niks doet, ook niet als je naar voren op de manenkam valt. :+

jansje73

Berichten: 2658
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Sjokoprins en Milkiewee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:46

Wat is Sjoko een braaf paard met zijn geweldige ruiter Milkiewee op zijn rug. En dan ook nog eens los draven de 2 samen, daar mag je echt super trots op zijn.

Lukasje
Berichten: 11447
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:01

Leuk geschreven en grappige foto’s! Tjsa, commentaar over het onveilige gedrag van je ruiter ga ik niet geven, want blijkbaar heiligt het doel de middelen ;) .

Maar, wat een geweldig paard heb je daar! Daar ga je nog veel plezier aan beleven!

Sabbientje

Berichten: 4746
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:07

Mars schreef:
Zo gevaarlijk dit!!

Zonder cap en zonder hoofd een paard inrijden :oo Maar goed dat je fjord zo braaf is!! :D

zonder hoofd kan best. De headless Horsemen reed ook zonder hoofd. :')

Maar ik vind Milkiewee wel een stoere hoor. Zo zonder zadel op een paard groen paard stappen.
Een echte horsewhisperer.

Mr_Mx
Berichten: 99
Geregistreerd: 11-01-19

Re: Sjokoprins en Milkiewee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-22 23:51

Sjoko en Milkiwee hebben heel wat fans gekregen zo te lezen.

Ik heb met veel lol dit topic geschreven en jullie hebben het met net zoveel lol gelezen/bekeken.
En ik, op mijn beurt, moest vaak weer lachen om jullie zeer toepasselijke reacties! Zo houden we elkaar lekker bezig.

Sjoko is inderdaad een heerlijk paard. Tot nu toe is niets hem te gek. Hij gaat alles vol vertrouwen aan en wil heel graag leren en opdrachtjes uitvoeren (en verzint zelf ook van alles). Ik heb meer topics over hem gemaakt en met een beetje zoeken zijn die wel te vinden. Daar staan wel meer maffe dingen over Sjoko in.

Bedankt voor alle reacties, was erg leuk om lezen!

Mischa

Berichten: 3506
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: Sjokoprins en Milkiewee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:32

Aah leuk Sjoko weer in uitgelicht! En dit keer met een speciale gast! wat een helden :))
Super grappige fotoreportage weer!