Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Jeetje Lottekuh, wat jammer om dat te horen!
Ik heb ook echt meer dan eens moedeloos thuis gezeten, geen zin meer om naar stal te gaan, door de bomen het bos niet meer zien.
Maar wat ben ik nu blij dat ik heb doorgezet!!
Ben je ook bang op andere paarden? Ik heb in die tijd af en toe lekker op andere paarden gereden, dar had ik geen stress en kon ik weer even genieten van het paardrijden!
Lottekuhh_x schreef:Ik snap dat je heel blij bent dat je hebt doorgezet! Nova is ook echt een knappe en leuke pony om te zien. Zou zonde zijn als je dit had moeten missen.
Ik had dat inderdaad ook. Ik wist het zo gauw niet meer, maar wist wel dat als ik er iets aan wilde doen ik het wel de tijd moest geven. Eigenlijk deed ik op een gegeven moment ook te weinig met haar doordat het me vaak niet lukte om twee paarden te rijden icm school. Op m´n paard heb ik totaal geen spanning, maar op haar wel. Ik kan me daar ook niet overheen zetten. Het zit gewoon echt in m´n hoofd. Als ik een paard vertrouw is er eigenlijk niks aan de hand, maar het vertrouwen is gewoon weg. Hoop dat het misschien ooit nog eens goed komt, maar weet ook niet of ik daar de juiste persoon voor ben. Het is een leuke pony en ze kan ook echt leuk lopen, maar ik kan haar het vertrouwen op dit moment niet geven. Misschien dat als ik weer wat meer tijd heb ik het weer vanaf 0 wil gaan proberen.