Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Britta31 schreef:Misschien wel een muildiertje
Esaqar schreef:Gave foto's en een heel gaaf paard! Komt vast een prachtig veulen uit, spannend! Als je een volgtopic maakt graag even melden in het 3 april topic haha!
EdkingEnzo schreef:Wat een gave foto's en een heerlijk paard!! Ik ben jaloers![]()
Ik ben enorm benieuwd wat er uit komt rollen

Lienie_F schreef:Wat een ontzettend gaaf paard heb je!
Daar komt vast en zeker een mooi veulentje uit
L_Rivaldo schreef:Spannend ik volg natuurlijk ook!
Hammeke schreef:Wat een prachtige merrie! Daar kan inderdaad alleen maar een superleuk veulen uitkomen!
Mag ik vragen wat voor zadel je op haar liggen hebt? Lijkt me een aangenaam kort zadeltje te zijn!
Happyfeet2 schreef:Ik heb je topic al voorbij zien komen maar vandaag nog eens en ik moet zeggen; wat een prachtig dier! Heerlijk buikje en je kunt natuurlijk niet wachten totdat het veulen er isVeel succes en plezier, ook ik volg!
XLeandrosX schreef:Jeetje wat een droompaardje......en dan ook nog als cadeautje een veulentje toe, geweldig. Je gaf aan dat het wellicht niet goed uit kwam. Ik weet niet of je hiermee financieel bedoelt, maar ik duim sowieso voor je dat alles soepeltjes verloopt zodat de onkosten laag blijven en dat jullie er samen heel erg van kunnen genieten. En natuurlijk zou dat ook het fijnste zijn voor de merrie en voor het veulen.....
en ik ga en hoop ook maar dat het soepeltjes gaat in de aanloop, naar en de bevalling zelf... en dat wat daarna komt.denisewinter schreef:Wat super gaaf paard heb je en wat een leuke verassing. Ben benieuwd wat eruit komt.
xApple schreef:Prachtige merrie zeg !Komt vast iets leuks uit
Spannend hoor.
horsefriend9 schreef:wat een prachtig paarder komt vast een mooi kleintje uit
![]()
Eline91 schreef:Wat spannend!
) dat ik er toch nog steeds een beetje beduusd van ben.... hi hi hi hi... ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Moonshine schreef:Wauw leuk!!!

nikysa90 schreef:wauw , wat een buik al op die foto's in het water!! veel succes en ..ik volg ook!

Wauw wat een verrassing!
Maximus91 schreef:Wat een prachtige dame!
Ben zelf nogal kieskeurig wat ik mooi/aantrekkelijk vind bij paarden, maar ik vind haar echt heel erg knap!
vanuit deze nieuwschierigheid ga ik dit topic ook volgen!

XLeandrosX schreef:Wat dapper dat je de zorg van iemand op je neemt en daarvoor zoveel andere dingen laat schieten. Jij verdient het dat er een pracht veulen uit komt!
L_Rivaldo schreef:leuk maris! blijf je nu wel echt op de camping ipv steeds heen en weer?
Muurp schreef:Wauw wat een verrassing!
Ze is echt een prachtig paard, vind het ontzettend fijn om je weer in het zadel te zien. De koets stond je goed hoor, maar dit staat je toch ook wel érrug goed...
En we gaan ook zeker nog een keer samen op pad maar nu toch maar even rustig aan 
Moonshine schreef:Nee ik was alleen bij 27 februari . Hoe gaat het nu met haar??

vanuit deze hoek lijkt de buik wat bescheidener (wat minder schrikwekkend hi hi hi)