gefeliciteerd met je paard! had hem al op facebook voorbij zien komen(ik zat bij je zusje in de klas), maar ik wist niet dat hij van jou was. veel plezier met hem, maar dat komt vast goed!!
Vandaag weer Willow aan het werk gezet. Het spel gaat weer verder. Maar dit keer was ik wel de baas. Ik moest boos worden en hij luisterde niet. Dus moest ik mijn stem verheffen. En toen sloeg mijn stem over en ging ik per ongeluk over naar al gruntend (Metal zang) zijn naam schreeuwen. Zo ging mijn stem een eind omlaag en daar schrok hij wel van. En hij deed alles weer wat hij moest doen. Maar wel met zijn oren in de nek.
Dus per ongeluk is het mij weer gelukt. En ondanks dat hij mij nu echt uitprobeert. Moet ik proberen boven hem te staan. Vind ik niet heel makkelijk. Maar met hulp lukt het wel.
Ja ik weet het. Maar het lijkt echt of hij alles goed vind. Maar toen hij eenmalig op mij af kwam was dat wel anders. Dus beter opletten en meer baas spelen dus.
Super leuke tinker! Zeker tinker eigen dat het paard het baasje uitzoekt, haha. Ik heb ook een tinker en zij heeft mij ook uitgezocht Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Nataschax: Ik ben ook heel blij met hem. En dat we ook zo bij elkaar passen. En bedankt.
gizmo1986: Ik wist niet dat dat tinker eigen was. Maar leuk om te horen dat Willow niet de enige is die zijn baasje gezocht heeft. En plezier zal wel lukken.