lakshmi schreef:Over de paardenspullen, op zich valt het nog mee en als je goed zoekt hier is er ook van alles te krijgen, maar het meeste wordt inderdaad wel geimporteerd uit Europa. Op markten kan je vaak van alles vinden, maar er is geen ruime keuze en je moet dus echt geluk hebben... Daarbij zijn het dan meestal wel echt de basic dingen, engelse zadels en hoofdstellen. Soms heb je geluk, zo ben ik ook wel tegen een passier zadel aangelopen en heb ik ook een k&k dubbelgebroken bitje gevonden laatst voor maar 5 euro ofzo![]()
Ik heb wel vrij veel spullen, een stuk of 8 zadels waarvan ik de meeste zelf heb meegenomen/laten opsturen uit Nederland. Bvb een vaquera zadel en een boomloos zadeltje, die vinden ze hier enkel voor de winter omdat er een bontje op ligt of onder zitm'n portugese hoofdstel is iedereen hier helemaal verliefd op, ook biotaan hoofdstelletjes vinden ze geweldig, al die kleurtjes
ze zijn hier ook erg van de setjes haha, bvb geel halster onder het hoofdstel, gele zelfgemaakte pomponnetjes aan hoofdstel en zadel en geel dekje
Gat in de markt. Ruitersportwinkel beginnen in Tunesie.