Inmiddels zijn we weer een jaar verder

In mijn paradijsje leven mijn eigen 4 paarden: Magic de Amerikaanse Appaloosa, Dino de Quarter, Rakker de mini shet en Sproet de falabella. Daarnaast wonen de twee fjorden Winnie en Palm van een vriendin hier.
Ik neem jullie graag weer mee door wat foto's, én ik heb een hele leuke video van Felinehoi, die is namelijk voor haar nieuwe inspiratie-huisvesting serie langs geweest voor een rondleiding en een interview

1. Overzichtje van de schuilstallen, poel en onze boerderij.

2. Voorkant van de grote schuilstal

3. Schuilstal met de mineralen, in elke gekleurde bak zit iets anders. Wat er in gaat wissel ik af; diatomeeënaarde, keltisch zeezout, moeder aarde, veendrenkstof, IJslands zeewier, spirulina, MSM, groene leem, (bio) appelazijn. Ze maken hier veel gebruik van en de voorkeuren wisselen af per periode.

4. De poel! Met een hoop eetbare beplanting eromheen voor de paarden, maar ook veel voor bijen en vlinders.

5. Het nieuwe stukje

6. De voorkant van de mini-schuilstal, we hebben hem in dezelfde stijl gemaakt als de grote stal, ik ben er helemaal verliefd op

7. Het grindpad! Omringd door rozenbottelstruiken. Helaas is het vrij lastig om het grind netjes te houden, ze maken er vanwege het hooipunt veel gebruik van, op zich de bedoeling, maar ze lopen er enorm veel zand in.

8. Flink gezaaid! Wat resulteerde in heel veel gezelligheid

9. En natuurlijk de poolparty's, maar daar hebben we er weinig van gehad dit jaar.

10. Uitzicht vanaf de schuilstal

11. Interview en rondleiding met Felinehoi!

12.

En dan kan ik natuurlijk nog veel meer foto's plaatsen, maar in het filmpje is alles heel mooi te zien! Inclusief gave dronebeelden

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Ik ben heel actief op instagram KLIK, dus als je meer wilt zien kun je me daar volgen

Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn