jaa eindelijk is het gelukt om ze een keer samen op de foto te krijgen. Miranda (fjordahluver) reed eens een keer op Bliksem en ik op Lana, en toen vroegen we Ramona (nicegirl) of ze foto's wilde maken eerst ik alleen (met laan dus ) vlnr: Lana, ik, bliksem, miranda vlnr: Lana, ik, miranda, Bliksem, vriendjes voor altijd (bliksem slaapt )Meer foto's in een ander topic :D:D marjon
nicegirl schreef:Whaa Marjon gave foto's haha heb ik de foto's goed gemaakt??? hahah wel gaaf hoor!!!!ja je heb de foto's goed gemaakt hoor ondanks dat het zo donker was zijn ze toch goed gelukt
ikke_89 schreef:Gaaf!! 'T zijn echt super mooie fjorden, en dan nog eens samen op de foto.. Echt cool dank je Esra
fJoRdAhLuVeR schreef:Bliksem wilde eigenlijk niet op de foto, vandaar dat ie slaapt nee hij wilde ook al niet stilstaan ineens liep mir aan de andere kant
Laanbanaan schreef:He hallo, leuke foto's nu nog een keer jij in de spagaat op allebij!!!!XXXXXXXLourenzazie je het me al doen
leuke foto's! bliksemluver"][quote="fJoRdAhLuVeR schreef:Bliksem wilde eigenlijk niet op de foto, vandaar dat ie slaapt nee hij wilde ook al niet stilstaan ineens liep mir aan de andere kant [/quote]Wilde Bliksem geen actie foto's?