Afgelopen week hadden we de weerberichten al nauwlettend in de gaten gehouden, wat het moest er nu echt eens van komen om met Nadia richting het strand te gaan..

Halverwege deze week bleek Corina (MissToseland) ook vrij te zijn op Zaterdag en zij wilde wel mee.. In de eerste instantie om foto's te maken, maar ik vond dat ze haar Macho ook wel mee kon nemen.. Dus, zo gezegt en zo gedaan en gezien het heerlijke weer wat voorspeld was ook echt bleek te komen hebben we vanmiddag de paarden ingeladen en zijn we op stap gegaan.
Het was voor beide paarden de eerste keer op het strand. Nadia is van 27 Mei 2009, dat maakt haar dus ruim 2 jaar.. Een echt jonkie nog

In de zomer is zij een volleerd keuringspaard en komt altijd met prachtige resultaten thuis.. Komende tijd is het tijd om haar wat mooie plekjes van de wereld te laten zien waar we hopelijk over een jaartje (of 2) heerlijk rond kunnen rijden..

Ik was vanmorgen best een beetje zenuwachtig, want Nadia kan soms best lomp en heftig uit de hoek komen. Maar ze heeft zich keurig gedragen.. Het was erg druk op het strand met andere paarden, sulky's, mensen/kinderen/honden en vliegers. Maar ze heeft nergens naar gekeken en enkel en alleen lol gemaakt... En ik had ook lol

Ze stapte na een kleine aarzeling zo het poeltje in en we zijn zelfs nog in de golfjes geweest. Dat vond ze prachtig mooi!

Nou, genoeg gekletst.. Hier een kleine selectie van zo'n 300 foto's

Eerst nog een beetje zoekend, ze wilde eerst niet echt.. Maar heb haar rustig laten kijken en ruiken..

En toen zette ze ineens een stapje

Jaaa...

Samen met Macho..

Spetter, pieter, pater

Mooi koppie..

Natuurlijk moesten we nog een paar keer poseren!! Wat word ze groot he!!

Samen met Macho en Corina..

In de golfjes...

Bedankt lief paardje voor de leuke middag .. Wat ben ik toch gek op jou!!

Hopelijk hebben jullie ook genoten van ons uitje