'Till we meet again!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

'Till we meet again!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-17 19:44

Een jaar geleden verhuisde ik met Stapper van stal. Het paard van mijn moeder ging mee maar de shet van mijn zusje bleef achter.

Nu een jaar lateroesten we het paard van mijn moeder laten inslapen ivm darmkanker. Stapper was helemaal van slag en heeft een paar dagen bij het hek staan hinniken, wachtend op zijn maatje.

Er moest een nieuw vriendje komen voor hem.
Gelukkig wilde mijn zusje met de shet (Tornado) heel graag naar onze stal verhuizen.
Stapper en Tornado hebben jaren samen gestaan en dit is hoe ze op elkaar reageerde na een jaar!
Spoiler:
Stapper is heel stoïcijns als het op 'nieuwe' paarden aankomt. Hij reageerd er niet totaal niet op, het laat hem altijd echt koud. Overduidelijk dus dat ze elkaar direct herkende!






Ondertussen zijn we anderhalve maand verder en zijn ze weer dikke maatjes. Ook is Stapper vriendjes aan het worden met het nieuwe paard van mijn moeder (tinker op de video), zodat ze straks met zijn 3-en kunnen ravotten!! *\o/*

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: 'Till we meet again!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 09:26

Ah zo lief! Stapper wijkt meteen niet meer van zijn zijde!

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 16:35

Ja, echt leuk he! Inmiddels hebben ze ook als vanouds weer hun gekke 10 minuten (okay het waren er 25) gehad!