Op de rug van je eigen gefokte pony. Wat is dat toch een machtig gevoel

Legde ik bij TiSento een zadel op zijn rug, even wandelen, even hangen, toch maar even zitten en wandelen maar (en dat allemaal op dezelfde dag), zo ging dat bij Fi wel even anders

Fiore heeft een iets ander karakter en dat hebben we dus heel voorzichtig aangepakt.
Al een maand of vier wandelen we af en toe met barebackpad of met zadel. Soms met beugels vast, soms met losse beugels. Ik heb al een aantal keer op haar gehangen, maar ik bleef het spannend vinden en dus was ik tot nu toe niet verder gegaan dan dat.
Vandaag was ik met allebei mijn verzorgsters bij de paarden en zei ik:
'Als Fi straks met wandelen rustig is, durf ik er misschien wel op. Maar dat doe ik dan wel op de wei. Haar vertrouwde omgeving waar ze ook het minst afgeleid wordt.'
En Fi was natuurlijk heel erg schattig vandaag

Ik zei: 'Ik ga eerst alleen hangen, kijken hoe ze reageert.'
Nou.. niet dus.. dus been erover en daar zat ik. Met een smile van oor tot oor en een traantje van geluk

Hier de foto's, wat ben ik trots!!

Fiore is 3 jaar en 5 maanden en inmiddels 4 maanden drachtig. Ze zal nu dus niet echt ingereden worden. Hooguit nog een paar keer erop zitten en een klein stukje stappen en vanaf november doen we een jaartje niets meer qua rijden.