Na 13 jaar paarden van en voor anderen gereden te hebben, is de knoop doorgehakt. In een met de handgeschreven brief van maar liefst 8 kantjes lang heb ik mijn ouders uitgelegd dat ik er echt klaar voor ben en het financieel ook goed red. Zij gaven me groen licht en de zoektocht kon beginnen!

Meer over mijn zoektocht vinden jullie in dit topic: [PP] [VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..
Zo'n 6 a 7 jaar geleden opende ik wel eens een topic op bokt met waar je bijvoorbeeld allemaal aan moest denken bij een eigen paard, hoe je je ouders om kon krijgen en hoeveel het andere Bokkers maandelijks kost. Heel geinig om terug te lezen.

Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn geweldige Tinker merrie Tinkerbell. In maart 2015 is ze geïmporteerd uit Ierland, ze heeft daarom ook een Iers paspoort waarin ze eigenlijk Bella XIV heet, maarja ik heb geen koe gekocht, dus we houden het lekker op Tinkerbell, Bellie, Bell, Bella, Tink. Omdat ze uit een natuurgebiedje is geplukt is haar exacte geboortedatum niet bekend, alleen het geboortejaar (01-01-2011). Rond juli 2015 is ze bevallen van een erg leuk hengstveulen.
Maar nu is Tink toch écht van mij.

Genoeg gekletst, tijd voor wat foto's!
1. De teddybeer waar ik verliefd op werd via Marktplaats

2. Met haar veulen die bijna dezelfde aftekeningen heeft

3. Eerste keer bij haar kijken

4. En hop mee naar huis

5. In de kudde gaat het steeds beter

6.

7.

8. Zoals jullie zien heeft ze écht heel erg veel haar. Oorhaar, baardhaar, neushaar, snor in de winter, manen, dikke sokken en een volle staart. Iedereen zegt dat ik de baard, snor en oorhaar weg moet knippen, maar al die dingen maken haar wie ze is.

9.

10.

11. Moedervlek

12.

We hebben natuurlijk ook een volgtopic voor Bell: [PP] [VOLG] Tinkerbell: ultieme dromen worden werkelijkheid! waar ik regelmatig updates en foto's plaats. Maar op z'n tijd krijgt ze natuurlijk ook dr eigen fototopics.

Laten jullie een reactie achter?