Ik had ergens vorige maand meegedaan aan een hele toffe fotomeeting! Het idee was: fotograferen met kunstlicht (en later nog een rookmachine), na zonsondergang. Nou, dat leek mij nog wel eens leuk voor mijn portfolio, dus ben ik op zondag mee wezen fotograferen!
Helaas had ik geen vervoer, maar een onwijs lieve bokker wilde wel een uur extra rijden om mij bij de bushalte op te pikken. En alsof dat nog niet genoeg was, heeft ze ook nog eens onwijs lekker voor me gekookt!
Helaas was het, ondanks de felle lichten (die door de stroomtoevoer, waar ik overigens niks van weet, niet te fel konden schijnen, anders zou de hele bedrading doorbranden), nog vrij donker. Daarom heb ik de ISO erg omhoog moeten doen, wat uiteindelijk zichtbaar wordt in de ruis die in de foto's zit. Maar dat is geen ramp, de mensen waren leuk en de paarden hebben zich erg goed gedragen!
Greasure

Nox
Nox had zulke mooie vlekken, dat mijn stiefmoeder even niet geloofde dat het een echt paardje is. Nou, dat is hij wel!

Emely
Met Emely had ik steeds een beetje pech, ik had de minst goede lichtsituatie bij haar (het was erg donker), en Emely was zelf ook een beetje moe geworden. Ze heeft het wel goed gedaan!

Nog één van Emely
Delano
Knappe palomino Delano!

Klik! Hier nog een foto maar het werden er te veel, haha
Klik 2
Jack
En als laatste, Irish Cob Jack Sparrow

De eerste foto, minder gecropt
Het was midden in de nacht nog best koud!
Bedankt Priscilla voor het organiseren van de meeting, en alle modellen en leuke mede-fotografen! Ik vond het een leuke meeting, ook al was ik rond half één wel onwijs moe