Tja, geen mooie, betekenisvolle titel; ik kan het niet in een paar woorden samenvatten namelijk.

Afgelopen zaterdag mochten Tycho en ik mee met een fotomeeting, georganiseerd door bokker Gast3289. Het was op het strand hier, in Ouddorp, dus we konden mooi op de voet

Er waren 5 fotografen, maar ik plaats in dit topic foto's van Gast3289 (invisiblehorse), Taarss (TD Fotografie) en Erna_ (Erna Kuypers) Dank aan jullie, heel veel dank!

Van deze drie dames samen heb ik al ruim 60 foto's, het kiezen was dan ook eigenlijk de grootste klus, haha!
Nog even Tycho in het kort: NL trekpaard, ruin, 10 jaar, 1.79m, sinds veulen bij mij, gecompliceerde gezondheid (zie topic onderschrift), mijn grote alles
Kan jullie wel alvast vertellen dat ik verschrikkelijk trots ben op m'n peerd en waanzinnig blij ben met de foto's!

Laten we beginnen met een paar portretfoto's van mijn schatje

01. Stoere pluk

02. Hij overziet alles altijd graag

03. "Wat zit daar toch steeds in de duinen?"

04. Crea Erna in het water

05. Zijn trouwe koppie

Toen gingen we samen op de foto...
06. Eerst n dikke smakkerd voor mijn knapperd

07. Beetje keuvelen en kroelen...

08. Goed de camera inkijken allebei

09. Ik op die paal geklommen, zag Tych gelijk een mooi steuntje...

10. Dus er maar af en samen beetje hangcultuur spelen

11. Wegdromen bij t ondergaande zonnetje...

12. Vermoeiend al dat poseren, dus ff zitten hoor

13. De favoriet van m'n ouders!

Natuurlijk ook nog even gereden! Helaas schoot de zon achter het wolkendek, maar kregen we gelukkig nog wel erg mooie kleuren in de lucht. We matchten prima met ons koraalrode/-roze setje

14. Lekker galopje

15. En lekker stappen langs de vloedlijn...

Pffff,

Ik hoop dat jullie ze ook goed kunnen waarderen en een berichtje is leuk, voor mij, maar zeker ook voor de fotografen!

Tot de volgende keer!