Felicity is een 4 jarige Tinker merrie. Ik heb Felicity gekocht toen ze 5 maanden oud was.
We hebben vele ups en downs meegemaakt.
Felicity is gevoelig en is een echte spiegel. Heel confronterend maar daardoor ook een fantastisch leerpaard. En daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor, want wat heb ik de afgelopen jaren veel geleerd dankzij haar.
Maar omdat ik mij wil richten op de toekomst, waarbij het mijn grote droom is om te emigreren naar Engeland, had ik Felicity met pijn in mijn hart te koop gezet. Wel was ik nog van plan om mee te doen aan de Tinkerdagen en de Tinkerkeuring.
Totdat ze wisselend onregelmatig begon te lopen.
Voor de zekerheid maar naar de dierenkliniek geweest en toen sloeg de diagnose in als een bom. Spat aan beide achterbenen. Advies een jaar weiderust en daarna controle foto's laten maken.
Mijn paard, die ik al sinds veulen dag in dag uit de juiste verzorging probeer te geven loopt ik weet niet hoe lang al met pijn. Tinkerdagen af moeten zeggen en de keuring heeft ook geen zin.
Maar ook de verkoop stop gezet. Ik durf een paard met spat niet te koop te zetten, ik wil absoluut niet dat Felicity in de handel terecht komt. Dus ook weg droom om naar Engeland te emigreren, want met een paard is dat een behoorlijk kostenplaatje.
In ieder geval staat Felicity lekker op de wei en geniet ik wel nog met volle teugen van haar, zij kan hier immers ook niks aan doen en het is een schat van een paard.
Omdat ik ipv de geplande uitstapjes toch nog iets leuks met Felicity wilde doen, heb ik Felicity op de foto laten zetten door Juliette Fotografie.
Bij deze de resultaten. Ik ben er heel erg blij mee!
En typische Felicity-blik.

En dan moet ik als eigenaresse er ook bij op de foto.

Nu vind ik het wel genoeg geweest. Ik heb zin in de actiefoto's.

Nou oke dan, voorlopig de laatste keer in beweging (of ze moet er zelf voor kiezen om in de wei te galopperen).

Bedankt voor het kijken.