Sommige zullen Elina al wel kennen van haar vorige topics en misschien wel volgtopic van haar onverwachts veulentje Djune's July! [KS-ITP] Verrassingpakketje Djune's July

Vorig jaar heb ik een overzichtje gemaakt met alle leuke speciale moment die we in het jaar dat ik haar had beleefd had.

[RIJ-ITP] Elina, a year full of happiness
Het is altijd leuk om dit bij te houden, dus ook dit jaar (nu het tweede jaar) maak ik een leuk overzichtje!

In februari deed ik iets, waar velen onder jullie het erg jammer zullen vinden:
Haar mooie lange manen veranderen in een sportcoupe.

In maart ben ik samen met Anthea (bokker xAnthea) naar Averbode gaan wandelen.

In maart zijn we ook naar de zee geweest met onze ponies. En ze vonden het echt geweldig!!!

April: de maand waarin de bloesems echt erg mooi kleurig stonden aan stal. Dus ik dacht: Hé, hier wil echt foto's van met Elina. Dus haar dan ook maar uit de wei genomen en een paar foto's genomen. En vervolgens natuurlijk weer een topic aangemaakt. [ITP] Palomino Elina met de prachtige roze bloemetjes
En als snel kwamen de volgende reacties

Die 2e foto vind ik prachtig! Ik ga ook voor die zonder zon

Heel mooi vastgelegd, zeker de ogen. heel mooi scherp niks op aan te merken hoor. Is ze drachtig?
Waarop ik doodleuk antwoordde:
Ze is drachtig van gras!

Toch begon ik erg te twijfelen, want ze werd idd wel erg dik.

[KS] Lijkt ze drachtig?
Ook hier weer volgden er leuke reacties

Dat word of een heel mooi veulentje of een hele dikkel paardendrol als ze niet drachtig is

Als die niet drachtig is vreet ik een halster op.
Daar zitten er minstens twee in!
Waarop ik dan toch de DA heb laten komen en dit was het resultaat:

Vrijdag werd ze drachtig gescand, maar we hadden dat weekend normaal een erg gave shoot op de planning staan van Lisa Dijk en Merel Bormans. De DA even gevraagd om advies en hij zei dat het zeker kon. Hier het resultaat:

Een foto van Lisa werd ook gepubliceerd in BIT!!!!

De volgende maanden nam ik alleen maar foto's van haar in de weide

April:
Mei:
Juni:
23 Juni heb ik haar dan nog eens echt op de foto gezet, want ze werd weel heel erg dik en haar uier begon ook aardig te groeien.

Big mama

4 Juli, om 14h15 was het zover.

Augustus

En ten slotte Oktober

Elina geeft mij zoveel: gewoon door zichzelf te zijn en door wat ze voor mij op de wereld heeft gezet!