Lang geleden dat jullie Winston hebben gezien, dus daar moest maar eens verandering in komen. Ik wil al heel lang heel graag mooie zonsondergang foto's van mij en Winston, en afgelopen donderdag is dat gelukt! We hadden niet heel veel zon, maar toch liet die zich even een paar minuten goed zien en daar hebben wij goed gebruik van gemaakt. Er zijn werkelijk prachtige foto's uitgekomen en ik ben er dan ook superblij mee! Hij is dan wel niet van mij, maar zo voelt het wel bijna.
Femke heeft deze foto's gemaakt, Femkex op Bokt: https://www.facebook.com/PixFotografie?fref=ts
Winston is letterlijk en figuurlijk een gouden paard. Hij heeft een mooi kleurtje en heeft een heel fijn karakter. Hij werkt graag voor je ook al heeft hij soms echt even geen zin. Hij vind springen en crossen het leukste maar ook zonder zadel met touwhalster rijden we wel eens rond. Een paard wat ik voor 100% vertrouw. Vandaar ook dat ik gekozen heb om de rijfoto's zonder cap te doen. Ik weet dat elk paard kan schrikken, maar dit is mijn eigen keuze en risico.
Om dan maar gelijk te beginnen met mijn absolute nummer 1. Deze heb ik ook als poster besteld om in te lijsten

En nog een foto met de fotografe

Onwijs bedankt voor de gave foto's Femke!! Ben er superblij mee