Ik wil graag wat foto's delen, en zal van iedereen 1 foto plaatsen. 9 fotografen, 9 paarden, dus zal wat extra's bijzitten. Kijk en geniet mee!
1. Teuntje, een trekpaard van 1 jaar. Van bokker HappyTeuntje, gemaakt door bokker NESCAFE.

2. Naomie, de steun en toeverlaat van Teun. Gemaakt door bokker Morning.

3. Achter de schermen; de eerste groep, foto van de tweede groep heb ik nog niet binnen..
4. Eleane, van bokker Diertjec. Gemaakt door bokker _Elaine_.

5. White Flash, van bokker Frummels. Gemaakt door Nalonyda.

6. Ebbeny van bokker luwaniej1. Gemaakt door Morning.

7. Macho, van een vriendin van mij. Door bokker Ohmydeem.

8. Luca, van bokker Kirsten1993. Door Emma1994.

9. Zalotte van een vriendin van mij. Gemaakt door Nalonyda.

10. Spartacus. Gemaakt door Nalondya.

Achter de schermen:
11. Hoe trek je de aandacht van je paard?
12. Ballonnen en toeters hadden geen effect... Ik denk dat ik dat net zei..

13. Wat is een fotomeeting met paarden, op het strand, zonder een losgebroken paard...? Ketting schoot op een of andere manier los, gelukkig weer gevangen, en probleemloos verder!

14. De fotografen onderling.

15. En nog even onze Leonie in het zonnetje zetten, die het maar zwaar had met haar prachtige Ebbeny. Een angst overwonnen, en een galopje gemaakt!

De blije gezichten op de foto's, en tijdens en na de meeting, de zon, de gezelligheid.. Het was een geweldige dag, met heel veel mooie foto's! Moeilijk om van alle paarden, en alle fotografen, een selectie te maken. Iedereen bedankt voor het mee doen, en ik hoop dat de rest van Bokt net zo geniet van de foto's als wij doen! Ik geniet nog even na, me alle foto's, en ga mij dalijk weer volledig insmeren met aftersun.