Mijn jubileum, 10 jaar bokt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Mijn jubileum, 10 jaar bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 19:21

Precies 10 jaar geleden stelde ik me braaf voor hier op bokt, [LZP] Newby ik zat toen ook op een ander forum en daar werd er van je verwacht dat je je voorstelde, vandaar dat ik dat hier op bokt ook vanzelf sprekend vond. Het paard waar ik in dit bericht over spreek had ik op afbetaling gekocht, daar ging toch eea in mis en die heb ik een maand later helaas alweer verkocht, is wel super goed terecht gekomen en daardoor kon ik in 1 x het verschuldigde bedrag aflossen.

Ik ben vervolgens bij een man op zijn friezen gaan rijden, daar deed ik mijn eerste ervaringen op mbt dingen als NH en VD, haha. [AR] Wat een verschil! Longeren... O.a. bokt hielp me met nieuwe inzichten, op een andere manier naar dingen kijken en zelf na te denken. Ik reed al jaren paard, maar dacht over heel veel dingen niet heel lang na, daar heeft bokt zeker verandering in gebracht!

Deze paarden heb ik dik een jaar verzorgd, daarna kocht ik Jauke [PP] Ik heb een paard gekocht :oo en hier stonden de allereerste foto's [ITP] Foto's van Jauke! :D Wat een puppie was Jauke nog he?
Afbeelding

Samen groeiden we, en van heel veel dingen die we deden zette ik verslagen op bokt zoals voor het eerst voor de wagen [ITP] Wat een super paard! en [ITP] Eerste keer erop! helaas doen de foto's in de topics het niet meer, maar voor een idee ;)

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk vrijheidsdressuur, dus ook heel veel vrijheidsdressuurtopics :+

Zelfs zoveel vrijheidsdressuur, dat we na een dik jaar al een show gaven, een forum show, maar dan via een ander forum, het friespaardenforum.nl. Uiteraard maakte ik ook bokt deelgenoot van deze ervaring, hier staat mijn verslag van ons eerste publieke optreden! [PP] meegedaan aan de fpf showavond!

Mijn langste fototopic ooit was deze [RT-HAW] Vrijheidsdressuur aan het strand!!! De strandfoto's van de hand van Nikki de Kerf, helaas doen ook deze foto's het niet meer, ze zijn wel hier nog te vinden http://fotoalbum.friespaardenforum.nl/g ... and?page=1
Eentje voor de leuk hierbij :)

Afbeelding

Hoe fijn bokt kan steunen ervoer ik in dit topic [PP] B-rijbewijs paardenvrachtwagen gestolen Update! en niet alleen steun, maar ook hulp. Dezelfde dag al kreeg ik pb's met informatie en kon ik de politie bellen dat ik wist dat ze mijn wagen alweer gevonden hadden. Wat was ik toen blij met jullie, bokt!

In 2009 werd er op bokt een oproep gedaan om je op te geven voor het geven van een show op Horse Event, uiteraard deed ik mee en dankzij de stemmers van bokt werd ik uitgekozen om 1 van de show ringen te vullen! [VN] Jij beslist: welke Bokkers treden op op Horse Event? & [VN] Bokt shows op Horse Event: de uitslag!
Dankzij deze show heeft de organisatie van Horse Event mij nogmaals gevraagd om op te komen treden waardoor ik nu alweer een aantal jaren achter elkaar shows en clinics geef op Horse Event, bokt, dank je wel! Dit was mijn verslag naderhand van 3 dagen Horse Event [EV-ITP] Jauke's Horse Event verslag

Afbeelding

2009 was een geweldig jaar, want in dat jaar opende ik ook dit topic [KS-ITP] Soms komen dromen zomaar uit! :D Uiteraard hield ik ook van al zijn belevenissen en vorderingen topics bij op bokt :j Ondertussen is hij alweer ruim 4 jaar oud!
Van dit:
Afbeelding

Naar dit:
Afbeelding

Ook Jauke is trouwens in de loop der tijd een stuk stoerder geworden ;)
Afbeelding

En wederom een heleboel leuk en fijne reacties in dit topic [ITP] Jauke bij Holland's got talent! toen ik het gekke idee had om de stoute schoenen aan te trekken en zomaar mee te doen aan Holland's got Talent! Man, wat vond ik dat spannend, vooral hoe het uiteindelijk uitgezonden zou worden, ze kunnen je echt maken en breken! Maar ik ben nog steeds heel erg blij dat ik daar toen aan mee gedaan heb! Link naar het fragment > http://www.amable.nl/index.php/pers/video

Dit is nog 1 van mijn favo topics die ik geopend heb [RIJ-ITP] Llevado por el Viento: "Het jaar dat ik 3 werd..."

En nu? tjee, 10 jaar loop ik al op bokt rond, wat is er een boel verandert, hier op bokt, maar ook bij mij. Van 2 verzorgpaarden naar 2 geweldige eigen paarden waar ik door heel Nederland en België shows mee geef. Willen jullie me even knijpen? Dat had ik 10 jaar geleden niet durven dromen hoor! Maar daar heeft bokt me dan ook echt enorm mee geholpen, dus bokt, DANK JE WEL!
En op naar de volgende 10 jaar! *\o/*

Afbeelding Afbeelding

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:29

Gefeliciteerd met je 10-jarig bestaan hier op Bokt! Op naar de volgende tien!! *\o/* *\o/* *\o/*

Enne, prachtige valk!! :~
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 04-10-13 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:30

gaaaf! leuk verslag zeg :D

Maureen95

Re: Mijn jubileum, 10 jaar bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:39

Gefeliciteerd! Leuk dat bokt je zo blij maakt en helpt met de dingen die je op je pad tegenkomt!

Nog vele jaren te gaan! :D

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:41

Wat een gaaf verslag, geweldige paardjes heb je en een mooi verhaal.

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:45

Wat leuk, jij was ook degene die een show gaf op Hippisch gala en open dag van manege de delft! Oh wat ben ik gek op jouw paarden! Mijn zusje, Ladonna1, heeft ook nog een paar gave foto's gemaakt die dag.

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:48

Gefeliciteerd zeg! :D
Jou paarden, wauw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:49

Alle lof , wat een knullige man was Jauke haha. En nu ben je de droom van vele penny meisjes! , wat een heerlijke jaren heb je gehad

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:56

Wat leuk, en ook gaaf dat je mede dankzij bokt al die geweldige dingen hebt meegemaakt!
En op naar de volgende 10jaar!!! *\o/*

Soof24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:59

Gave paarden!
gefeliciteerd met je tien jaar

judith_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:07

Wat gaaf je overzicht!!
Je kan ook geweldig leuk en grappig vertellen. Wij hebben veel van je geleerd! *\o/*

heidinuyten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:58

Super hoor, prachtige paarden.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:56

Gefeliciteerd met je jubileum.
Je paarden zijn om van te kwijlen :~

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:05

Gefeliciteerd en wat een pracht paarden heb je!!'

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 22:47

Dank jullie wel! Leuk dat jullie mijn jubileum met me mee vieren :D

ivda schreef:
Wat leuk, jij was ook degene die een show gaf op Hippisch gala en open dag van manege de delft! Oh wat ben ik gek op jouw paarden! Mijn zusje, Ladonna1, heeft ook nog een paar gave foto's gemaakt die dag.

Owh Echt?! Zou het echt super vinden om die foto's te zien! Ik zal haar opzoeken en even een pbtje sturen :)

judith_nina schreef:
Wat gaaf je overzicht!!
Je kan ook geweldig leuk en grappig vertellen. Wij hebben veel van je geleerd! *\o/*

Dank je wel! Leuk om te horen en fijn dat jullie er iets van opgestoken hebben! *\o/*

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:54

Gefeliciteerd en wát een leuk verslag!
Leuk dat je ons zo mee laat delen met je 10 jarige jubileum!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 00:15

Leuk overzicht! :j Je paarden zijn allebei leuk uitgegroeid!