Ik ben vervolgens bij een man op zijn friezen gaan rijden, daar deed ik mijn eerste ervaringen op mbt dingen als NH en VD, haha. [AR] Wat een verschil! Longeren... O.a. bokt hielp me met nieuwe inzichten, op een andere manier naar dingen kijken en zelf na te denken. Ik reed al jaren paard, maar dacht over heel veel dingen niet heel lang na, daar heeft bokt zeker verandering in gebracht!
Deze paarden heb ik dik een jaar verzorgd, daarna kocht ik Jauke [PP] Ik heb een paard gekocht :oo en hier stonden de allereerste foto's [ITP] Foto's van Jauke!

Samen groeiden we, en van heel veel dingen die we deden zette ik verslagen op bokt zoals voor het eerst voor de wagen [ITP] Wat een super paard! en [ITP] Eerste keer erop! helaas doen de foto's in de topics het niet meer, maar voor een idee

En natuurlijk vrijheidsdressuur, dus ook heel veel vrijheidsdressuurtopics

Zelfs zoveel vrijheidsdressuur, dat we na een dik jaar al een show gaven, een forum show, maar dan via een ander forum, het friespaardenforum.nl. Uiteraard maakte ik ook bokt deelgenoot van deze ervaring, hier staat mijn verslag van ons eerste publieke optreden! [PP] meegedaan aan de fpf showavond!
Mijn langste fototopic ooit was deze [RT-HAW] Vrijheidsdressuur aan het strand!!! De strandfoto's van de hand van Nikki de Kerf, helaas doen ook deze foto's het niet meer, ze zijn wel hier nog te vinden http://fotoalbum.friespaardenforum.nl/g ... and?page=1
Eentje voor de leuk hierbij

Hoe fijn bokt kan steunen ervoer ik in dit topic [PP] B-rijbewijs paardenvrachtwagen gestolen Update! en niet alleen steun, maar ook hulp. Dezelfde dag al kreeg ik pb's met informatie en kon ik de politie bellen dat ik wist dat ze mijn wagen alweer gevonden hadden. Wat was ik toen blij met jullie, bokt!
In 2009 werd er op bokt een oproep gedaan om je op te geven voor het geven van een show op Horse Event, uiteraard deed ik mee en dankzij de stemmers van bokt werd ik uitgekozen om 1 van de show ringen te vullen! [VN] Jij beslist: welke Bokkers treden op op Horse Event? & [VN] Bokt shows op Horse Event: de uitslag!
Dankzij deze show heeft de organisatie van Horse Event mij nogmaals gevraagd om op te komen treden waardoor ik nu alweer een aantal jaren achter elkaar shows en clinics geef op Horse Event, bokt, dank je wel! Dit was mijn verslag naderhand van 3 dagen Horse Event [EV-ITP] Jauke's Horse Event verslag

2009 was een geweldig jaar, want in dat jaar opende ik ook dit topic [KS-ITP] Soms komen dromen zomaar uit!

Van dit:

Naar dit:
Ook Jauke is trouwens in de loop der tijd een stuk stoerder geworden

En wederom een heleboel leuk en fijne reacties in dit topic [ITP] Jauke bij Holland's got talent! toen ik het gekke idee had om de stoute schoenen aan te trekken en zomaar mee te doen aan Holland's got Talent! Man, wat vond ik dat spannend, vooral hoe het uiteindelijk uitgezonden zou worden, ze kunnen je echt maken en breken! Maar ik ben nog steeds heel erg blij dat ik daar toen aan mee gedaan heb! Link naar het fragment > http://www.amable.nl/index.php/pers/video
Dit is nog 1 van mijn favo topics die ik geopend heb [RIJ-ITP] Llevado por el Viento: "Het jaar dat ik 3 werd..."
En nu? tjee, 10 jaar loop ik al op bokt rond, wat is er een boel verandert, hier op bokt, maar ook bij mij. Van 2 verzorgpaarden naar 2 geweldige eigen paarden waar ik door heel Nederland en België shows mee geef. Willen jullie me even knijpen? Dat had ik 10 jaar geleden niet durven dromen hoor! Maar daar heeft bokt me dan ook echt enorm mee geholpen, dus bokt, DANK JE WEL!
En op naar de volgende 10 jaar!