Mijn lieve Olke in het lekkere lentezonnetje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amandie

Mijn lieve Olke in het lekkere lentezonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 16:27

Hallo bokkers! :wave:

Gisteren heeft Rudina@bokt hele mooie foto's van mijn lieve Olke gemaakt! Het lentezonnetje was aanwezig, Olke werkte echt super mee!
En dan zulke mooie foto's als herinnering van een gigantisch mooie dag.. Beter kan het niet :).
Kan nog heel veel vertellen, maar daar zit niemand op te wachten.
Dus kijk en vooral geniet van mijn trots: Mijn lieve Olke <3 :+:

Eerst beginnen we met mijn favoriete foto: :+:
Afbeelding

Haar mooie hoofdje!
Afbeelding
Afbeelding
Hihi, tussendoor wilde ze even ook stiekem wat grasjes pakken. Ze stond gewoon los, ze kon alle kanten op.. Maarja, wat is er nou lekkerder dan gras in het bos :Y)
Afbeelding
Afbeelding

Super gave actiefoto's! En jaa, hier ben ik echt heel erg trots op *\o/*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Amanda en Olke zeggen: Daag :evaw:
En nogmaals Rudina heel erg bedankt voor de gigantisch mooie foto's! +:)+ _/-\o_

Anomien

Re: Mijn lieve Olke in de mooie lentezon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:29

lekker braaf beessie. Alleen foto's niet altijd even mooi bijgewerkt. let erop dat ie niet teveel aan de longe trekt, krijg je beetje scheve hoofdfoto's en scheve bitjes van.

Maar leuk hoor.
Welke afstamming? of lees ik niet goed?

Amandie

Re: Mijn lieve Olke in het lekkere lentezonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 16:32

Ja ik zag inderdaad ook een scheef bit, maar ondanks dat vind ik het een gigantisch mooie foto! En ik had ook nooit gedacht dat dit uberhaupt zou kunnen in het bos. Een jaar geleden kon ik uberhaupt niet met haar naar het bos, en 2 jaar geleden kon ik haar niet eens longeren! Dus dan maakt mij dit niet zo heel veel uit, hihi!

Afstamming heb ik het niet over gehad, maar haar vader is Folkert 353 :).

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:32

Wauw knappe Ollie :+:

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:54

Amandie schreef:
Ja ik zag inderdaad ook een scheef bit, maar ondanks dat vind ik het een gigantisch mooie foto! En ik had ook nooit gedacht dat dit uberhaupt zou kunnen in het bos. Een jaar geleden kon ik uberhaupt niet met haar naar het bos, en 2 jaar geleden kon ik haar niet eens longeren! Dus dan maakt mij dit niet zo heel veel uit, hihi!

oh ja.. was gewoon lekker kritisch (omdat ik zelf geen fries heb natuurlijk :+ ). Het blijf een mooi paar hoor.

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 16:55

Knert schreef:
Amandie schreef:

oh ja.. was gewoon lekker kritisch (omdat ik zelf geen fries heb natuurlijk :+ ). Het blijf een mooi paar hoor.

Haha nee ik snap wat je bedoelt :)!! En ik geef je ook gewoon groot gelijk, dat is jammer!
Ik kijker alleen net anders tegen aan, omdat ik ook gewoon mega trots nu op dr ben, hihi! :+:

Rudina

Re: Mijn lieve Olke in het lekkere lentezonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:29

Leuk dat je ze hier hebt geplaatst Amanda! :)