Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Oké wat leuk, heb je een foto van jou SF? BianCatjee schreef:Berith: dankjewel!Oké wat leuk, heb je een foto van jou SF?
Heb je hem in nederland gekocht?
Zou best eens kunnen, ik heb de mijne bij Marja de Bruin gekocht
Zal eens kijken of ik nog foto's van je veulentje heb, want ben er een tijdje terug nog geweest en heb toen foto's gemaakt
BianCatjee schreef:Berith: heb even foto's zitten kijken en kwam marja tegen op de foto's (bij de trailer met ophalen) haha we zijn dus inderdaad bij dezelfde fokker geweestZal eens kijken of ik nog foto's van je veulentje heb, want ben er een tijdje terug nog geweest en heb toen foto's gemaakt
De mijne veranderd ook steeds maar is van zichzelf ook echt donker! Bijna zwart (ookal zou je dat niet zeggen als je haar nu ziet)

Haar naam heeft ze gekregen met een betekenis
Dus die zal ze zeker altijd houden.. fokker zei aan het begin dat we haar ook anders konden noemen maar toen ze vertelde waarom ze hiervoor gekozen had heb ik besloten het zo te laten, vind het wel mooi!
haha krijg heel veel reacties over het hoofdstel, wilde hem eigenlijk verkopen maar nu ik er zoveel leuke reacties op krijg toch maar besloten om hem te houden haha

Haar naam past op de één of andere manier gewoon bij d'r.
Vind natuurtinten eigenlijk veel mooier bij zo'n robuust paard als een Fuchs, zeker als ze zo donker zijn en lichte manen hebben. Maar das natuurlijk ieder z'n eigen keus. Vankje schreef:Ben ik de enige die het hoofdstel niet mooi vindt?Vind natuurtinten eigenlijk veel mooier bij zo'n robuust paard als een Fuchs, zeker als ze zo donker zijn en lichte manen hebben. Maar das natuurlijk ieder z'n eigen keus.
hoef ik dr niet te vertellen. maar ieder zijn smaak en mening... 
Hoe gaat het met Bella?
Heb ook nog een zwart hoofdstel van haar. Wanneer ik thuis ben zal ik er eens een foto van plaatsen. Ben nu nog op vakantie 

Heb vanavond een heerlijke Parelli-les met haar gehad en verder rijden we nog steeds voornamelijk buiten. Lekker door het veld en de bossen 
Bella heeft het dus maar top getroffen bij jou heerlijk door de bossen en het veld!