Nee mijn tinker en nog een ander tinker stonden als het goed is bij hem in..... want me pony is echt van slag geweest toen de weg was....want hij was echt plotseling verdwenen iedereen schrok zich dood omdat hij die dagen daarvoor nog koliekerig is geweest...
Vind het leuk te horen dat er mensen zijn die hem kennen, hij heeft dus ook bij het Fjordenpaard in drenthe gelopen
Jodi93
Geplaatst: 06-05-12 22:22
SecretLIN schreef:
Vind het leuk te horen dat er mensen zijn die hem kennen, hij heeft dus ook bij het Fjordenpaard in drenthe gelopen
Heette hij daar niet herman zat er al over te twijfelen klopt dat misschien heb nog wel foto's ff zoeken stonden destijds 2 gra fjorden mijn oude harry en herman
Wat me vooral opvalt is zijn blik die zo veranderd is, hij ziet er uitermate tevreden uit en zit lekker in zijn vel.
Dat valt mij ook op Is het een IJslander? Ik hoop niet voor je dat het een schuurder is? Gezien de kale plekken die hij heeft op zijn hals, of is dat van de deken?
haha hij vind het wel best denk ik lekker de hele dag op het gras zonder deken en zonder nog gereden te moeten worden, wil hem wel later proberen te longeren dat hij toch in beweging blijft en met hem wandelen etc. hij rent nu af en toe met die gekke merrie van mij mee en soms probeert die met haar te spelen maar beide weten nog niet echt wat ze aan elkaar hebben haha.
Als ik Lindia eerst poets kijkt hurby op een afstandje mee, dan haal ik hurby om te poetsen en gaat Lindia bij ons staan en gaat ze hem soms ook lopen poetsen, dit vind Hurby wel eng vorige keer legde lindia haar hoofd op zijn rug haha
Ben echt onwijs blij met Hurby al moeten we nog een beetje aan elkaar wennen en hij en Lindia ook aan elkaar maar goed die dingen kosten tijd is mij verteld ( ben meestal nogal ongeduldig hihi ) maar ben blij dat ze samen op 1 wei kunnen al
haha al die namen jij kent hem dus ook? heb je misschien wat leuke info over hem?
Helaas ken ik hem niet, heb al die namen voorbij zien komen in de topic, vandaar. Maar een geliefd wezen heeft vele namen zeggen ze. Dus Hurby moet heel geliefd zijn.