Prachtige Vegs (Stravinsky x Ferro) in de picture

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Prachtige Vegs (Stravinsky x Ferro) in de picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:41

Vandaag even de cam mee naar stal genomen, wilde wat actiefoto's schieten, maar madame had vandaag geen zin in actie. Wel in knuffelen. En in poseren ook......

Hier het resultaat :D

Ik ben geen geweldige fotograaf, dus sorry voor de kwaliteit, maar toch. Wilde ze even delen, want wat was ze toch weer mooi. En wat ben ik toch vreselijk verliefd op haar <3

Afbeelding
Jammer van het scheve halster, maar toch, ze keek zo leuk. Met die mooie oortjes <3

Afbeelding
Zo dromerig vind ik dit, alsof ze in de verte staart, en een beetje wegdroomt......

Afbeelding
Haar mooie nieuwe halster, het staat haar goed, vind ik. Jammer van de cijfers onderaan, hoe je dat wegkrijgt is me een raadsel.

Afbeelding
Poseren met gevoel voor drama.
Als ik zo'n mooie kont had, deed ik het ook.

Afbeelding
Deze vind ik wel echt mooi, de blik in haar ogen is prachtig, zo zacht en vriendelijk, zo tevreden.......

Afbeelding
Wat heeft ze toch een mooi hoofdje........ <3

Ik ben echt zo verliefd op haar, ik vind haar prachtig, en ze is een heerlijk paard. Ze is écht een merrie vind ik, maar ze is nooit zuur en boos, ze is altijd blij en tevreden. Ik ben dol op haar.

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:19

Mooie foto's! Ze heeft inderdaad een lieve blik! Als het goed is kun je in de instellingen van je camera iets uitzetten zodat die lettertjes niet meer in beeld komen als je de foto's op de computer zet. Zou je even in je instellingen moeten zoeken!

(bij mij heet het datumstempel, heb een Nikon)

Anoniem

Re: Prachtige Vegs (Stravinsky x Ferro) in de picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:24

Dank je, ik zal eens kijken.

Ja, daar viel ik ook echt op, die blik, ze heeft echt heel mooie ogen, vind ik :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:36

Ze is gewoon heel tevreden met zichzelf ;)
Heerlijk paardje lijkt me. Ik vind die lichte snoet ook zo leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:45

Vind ik ook :j afgezien van die kopersnoet is ze zwart, behalve haar buik, en de binnenkant van haar dijen.

Die tevreden blik, dat is toch prachtig? Ze was ooit erg onzeker, maar helemaal niet meer :)