'het nieuwe aan de teugel rijden'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paf
Berichten: 289
Geregistreerd: 23-08-08

'het nieuwe aan de teugel rijden'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:25

Zoals het sommigen hier misschien wel is opgevallen, heeft iedereen hier zijn eigen mening over: "gezond aan de teugel rijden". Of het nou te diep is of te ondiep. Zeker is dat met aan de teugel rijden, spieren opgerekt moeten worden. Of het nou met rollkur is of laag en rond. Iedereen doet het voor de gezondheid van zijn paard. Maar omdat ik van mening ben dat: "al dat aan de teugel rijden" helemaal niet gezond is voor je paard, heb ik het nieuwste van het nieuwste uitgevonden. Dit is niet alleen zeer goed voor de rug en hals van het paard, maar zelfs voor goede mondspier oefeningen. Hierbij is het de bedoeling dat het paard zich zo lang mogelijk opstrekt, van het puntje van zijn tenen tot aan zijn roze zijde zachte neusje. Ook moet het paard zijn mond in een zo "moeilijk" mogelijke possitie houden. Zodat alles lekker gerekt en gestrekt wordt.

Aanschouw hier het grote voorbeeld:

Afbeelding

geintje toch hij wou gewoon voor shiraf spellen, aangezien der een boom stond. _O-

een moment verder vanuit een andere possitie _O-
Afbeelding

LYSANNO
Berichten: 2164
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Re: 'het nieuwe aan de teugel rijden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:37

Die 2de is grappig, die eerste lijkt een beetje of de ergens van schrikt? Leuke pony.

Tat_jana

Berichten: 6090
Geregistreerd: 04-04-07
Woonplaats: Koog aan de zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:23

hahahahaha goeie tip,, zal hem eens uit proberen _O-
paard lijkt het er mee eens haha.

wat een leuke <3

Shinedown

Berichten: 1013
Geregistreerd: 19-03-09

Re: 'het nieuwe aan de teugel rijden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:29

Ik zag m ook op ht!
Je paardje is echt cool, en dat gezich top die eerste foto :')