Foto's made by ruiterinrust!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:21

Jaja, allemaal leuk en aardig, tot je paard ergens van schrikt, onderuit gaat met jou erop en jij met je hoofd, zonder cap, tegen de straat aanklapt! Dit is mijn nog geen 2 weken geleden overkomen en goddank ben ik er goed vanaf gekomen, maar zo'n ongeluk kan heel anders aflopen! Daarom: altijd cap op!

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:09

dan moet je zelf ook wel een cap op doen wat ik zie op dat kleine plaatje onder je naam dat jij ook geen cap op hebt. en het is toch iedereen zn eigen verantwoording, iedereen kan zelf heus wel bedenken dat een cap viliger is!

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:32

moes"]
dan moet je zelf ook wel een cap op doen wat ik zie op dat kleine plaatje onder je naam dat jij ook geen cap op hebt. en het is toch iedereen zn eigen verantwoording, iedereen kan zelf heus wel bedenken dat een cap viliger is!
[/quote]

Lees nog eens:
[quote="peeky schreef:
Dit is mijn nog geen 2 weken geleden overkomen en goddank ben ik er goed vanaf gekomen, maar zo'n ongeluk kan heel anders aflopen! Daarom: altijd cap op!


Peeky´s avatar is dus al ouder en na dat ongeval van haar gaat zij dus ook niet meer zonder cap rijden! Zelfs niet op de doodmakke Tinker van haar moeder! tenminste dat is iets wat ze zelf laatst een keer heeft geschreven Haha!

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:29

Leuk paardje hoor!