Het modellenjaar van Diablo op een rij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-21 15:11

Wat zijn we dit jaar toch weer verwend door alle fotografen. Want ook dit jaar mocht Diablo zijn charmes in de strijd gooien voor de verschillende camera's :D

1. Het begon op een koude 17 januari. Yaƫl Hagelstein zocht portofolio modellen en daar had ik op gereageerd. Ik wilde heel graag sneeuwfoto's, maar eenmaal in het bos aangekomen, was er nog maar weinig sneeuw over... Een heel overzicht van alle foto's zijn te vinden in dit topic: [RIJ-ITP] Diablo gaat voor chique

Afbeelding

2. Op een koude 31 januari is Marlies Mulder van Mar M Fotografie langs geweest. Ook hier heb ik toen een topic van gemaakt: [ITP] Diablo the black pearl

Afbeelding

3. Op 9 februari had ik afgesproken met Anouk v. Kol om een klein ritje in het besneeuwde bos te maken. Daar heeft ze deze prachtige foto gemaakt <3

Afbeelding

4. En op 13 februari is Vera van Keulen van Equinae Photography geweest om eindelijk de gewenste sneeuwfoto's te maken :D [ITP] Het leven van en met een fotomodel

Afbeelding

5. 2 weken later was de sneeuw weer verdwenen en mocht Diablo als portofoliomodel staan voor de camera van Tess van Genderen :)

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/jHuLWh.jpg

6. In de maand maart mochten wij 3 verschillende keren als Zorro optreden. Een collage van deze schitterende resultaten is te vinden in dit topic: [RIJ-ITP] From out of the night comes a horsemen known as......

Afbeelding

7. Ook is Veronique Verschuur op 21 maart langs geweest en heeft als beginnend fotografe deze prachtige collectie gemaakt: [ITP] Wind, wolken en toch nog een zonnetje

Afbeelding

8. 's Morgens, 27 april nog niks bijzonders op de planning, 's middags stond er ineens een Zorro fotoshoot met rookbommen op de planning en is Sandra Heesbeen, ook bekend als Bo_San @bokt, langs gekomen om die rookbommen eens uit te testen :D
[ITP] Rookbommen uittesten met Bo_San

Afbeelding

9. Een maandje later, op 28 mei, is Corrie van der Zweep langs gekomen om o.a. een heel nieuwe cosplay (was een verrassing voor haar) op de foto te zetten :D
[ITP] Diablo goes Warrior

Afbeelding

10. Op 15 augustus ben ik met een voor mij bekende fotograaf op pad geweest naar de heide in Ede. Hij wilde al lange tijd een Zorro shoot doen. Dus hadden we op zaterdag avond rond 23:30 maar besloten om dat op zondag ochtend om 11:00 te gaan doen :Z

Afbeelding

Afbeelding


11. Op 4 september heb ik deelgenomen aan 2 clinics bij Paard&Ruiter Event. Daar heeft Eva Roemaat enkele foto's gemaakt en op 5 september waren we weer te vinden op de hei in Ede, tijdens een bokt fotomeeting. Alle resultaten zijn in de topics terug te vinden: [ITP] Friese hengst Diablo in de paarse heide en [ITP] Diablo ITP

Afbeelding

Afbeelding

12. Wederom mochten Diablo en ik op 14 november ons favoriete kostuum aantrekken en voor de camera van Theo Zorgdrager ons kunstje vertonen :D Commandant Kjeld Sloot, ook wel bekend als Gothico @bokt mocht gezellig mee en daar is onder andere deze gave foto uitgekomen :D

Afbeelding

Afbeelding


Binnenkort komt onze laatste aflevering van Zorro online. Sinds 2018 zijn wij bezig met een serie. De trailer van dit laatste filmpje is hier (https://www.youtube.com/watch?v=2TiIlYODdbI) te zien. In de omschrijving staan de andere 4 afleveringen :)

Tot de volgende keer :wave:

MissNienke1

Berichten: 151
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Maartensdijk

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 15:21

Wat heb je toch een gaaf paard! En leuk dat hij zo braaf is dat je hem overal mee naar toe kan nemen, en zelfs met rookbommen kunt werken. Heel wat fotografen zullen blij zijn dat ze hem mogen vastleggen.

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-21 15:56

Dank je wel :D
Ik ben nog niks tegengekomen wat ik niet met hem kan doen... Misschien binnenkort eens kijken of we van het voorjaar een crosslesje kunnen mee doen... Boomstammen springen doet hij ook al, maar andere soort hindernissen heeft hij verder nog niet gezien.. Dus misschien wordt dat iets wat een nieuwe uitdaging wordt :=

boemel

Berichten: 8407
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 16:57

Knappe Diablo <3

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-21 17:06

boemel schreef:
Knappe Diablo <3

Binnenkort maar weer eens een ritje samen plannen?? :))
En hoe bevalt de bak??

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:27

Knap paard! <3
Ik zie af en toe een topic van jullie voorbij komen, leuk om zo ook eens een overzichtje te zien van de verschillende shoots

boemel

Berichten: 8407
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:27

DJZ schreef:
boemel schreef:
Knappe Diablo <3

Binnenkort maar weer eens een ritje samen plannen?? :))
En hoe bevalt de bak??


Moet eerst de bomenkap voorbij zijn! Het is net oorlog in het bos :(
Nog niet meegekregen?

De bak bevalt geweldig. We zijn nu bezig met de omheining :o

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-21 17:31

happypaardje schreef:
Knap paard! <3
Ik zie af en toe een topic van jullie voorbij komen, leuk om zo ook eens een overzichtje te zien van de verschillende shoots

Dank je wel :D


boemel schreef:
DJZ schreef:

Binnenkort maar weer eens een ritje samen plannen?? :))
En hoe bevalt de bak??


Moet eerst de bomenkap voorbij zijn! Het is net oorlog in het bos :(
Nog niet meegekregen?

De bak bevalt geweldig. We zijn nu bezig met de omheining :o

Ik ben vorige week dinsdag voor het laatst in het bos geweest, dus geen idee, wat er allemaal gaande is.. Ik zag al wel een paar keer een wagen van natuurmonumenten staan...
Wat fijn dat de bak bevalt en jullie met de omheining bezig zijn +:)+

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 19:30

@DJZ, Wel echt heel gaaf om een overzicht te zien. En zo veel mooie foto's komen er voorbij. En heel veel verschillende fotografen. Ook super om af en toe erbij te mogen en kunnen zijn.

@boemel, Vandaag kwam ik langsfietsen. Maar de hele oprijlaan is nu kaal. Ik fietste er langs toen de machine net de top van een boom vast had. Dat vond ik wel even spannend dus even iets sneller.

boemel

Berichten: 8407
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 19:33

Gothico schreef:
@DJZ, Wel echt heel gaaf om een overzicht te zien. En zo veel mooie foto's komen er voorbij. En heel veel verschillende fotografen. Ook super om af en toe erbij te mogen en kunnen zijn.

@boemel, Vandaag kwam ik langsfietsen. Maar de hele oprijlaan is nu kaal. Ik fietste er langs toen de machine net de top van een boom vast had. Dat vond ik wel even spannend dus even iets sneller.


Dat wil ik geloven.
131 bomen zouden gekapt worden.En beste jongens! Er komt wel herplant, maar dat duurt even voordat het weer een mooie laan is.

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 19:44

boemel schreef:
Gothico schreef:
@DJZ, Wel echt heel gaaf om een overzicht te zien. En zo veel mooie foto's komen er voorbij. En heel veel verschillende fotografen. Ook super om af en toe erbij te mogen en kunnen zijn.

@boemel, Vandaag kwam ik langsfietsen. Maar de hele oprijlaan is nu kaal. Ik fietste er langs toen de machine net de top van een boom vast had. Dat vond ik wel even spannend dus even iets sneller.


Dat wil ik geloven.
131 bomen zouden gekapt worden.En beste jongens! Er komt wel herplant, maar dat duurt even voordat het weer een mooie laan is.


Heel eerlijk vind ik het wel heel jammer van die oprijlaan. En 131 bomen zijn er best veel in ene keer.

@DJZ Enig idee of dit ook bomen zijn rond de fotoshoots of het filmproject. Zou wel jammer zijn namelijk.

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-21 23:16

Gothico schreef:
@DJZ Enig idee of dit ook bomen zijn rond de fotoshoots of het filmproject. Zou wel jammer zijn namelijk.


Ik vind het ook echt super gaaf en fijn dat je zo af en toe mee wilt en kan doen :D

Als het goed is niet.. Die zijn al wat verder het bos in :)
Maar het is idd wel enorm zonde.. maar ja, als er een ziekte in zit, kan het maar beter vervangen worden door nieuwe en gezonde bomen... Maar zo'n mooie laan zal het voorlopig niet meer zijn :(

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 23:59

Blijf de foto's nog steeds zo gaaf vinden die we hebben gemaakt!
Mooi overzicht met alle gemaakte foto's van dit jaar. Vind foto 6 echt onwijs mooi!

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-21 12:53

veertje99 schreef:
Blijf de foto's nog steeds zo gaaf vinden die we hebben gemaakt!
Mooi overzicht met alle gemaakte foto's van dit jaar. Vind foto 6 echt onwijs mooi!

Je hebt hem ook echt zo stoer erop gezet :D Gebruik nog regelmatig 1 van die foto's om aan anderen te laten zien, als ze vragen wat voor een paard ik dan heb :))

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:04

DJZ schreef:
veertje99 schreef:
Blijf de foto's nog steeds zo gaaf vinden die we hebben gemaakt!
Mooi overzicht met alle gemaakte foto's van dit jaar. Vind foto 6 echt onwijs mooi!

Je hebt hem ook echt zo stoer erop gezet :D Gebruik nog regelmatig 1 van die foto's om aan anderen te laten zien, als ze vragen wat voor een paard ik dan heb :))

Super leuk om te horen! Hij mag gerust nog een keer model staan :j

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-21 21:46

veertje99 schreef:
Super leuk om te horen! Hij mag gerust nog een keer model staan :j


Je bent altijd welkom :j

jenn90

Berichten: 38
Geregistreerd: 25-01-09

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:56

Ik vind de 2e foto wel heel gaaf

halterscoll

Berichten: 120
Geregistreerd: 16-12-21

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 00:52

Wat een ongelooflijk gave foto's! Echt een paard om trots op te zijn!

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 10:42

Leuk al die zorro foto's! :D

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 12:49

Dank jullie wel :D

Tenno7

Berichten: 2250
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Het modellenjaar van Diablo op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 21:03

Zo gaaf!!!! Ik wil jullie echt een keer voor mijn lens ook hahaha _O- <3

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 22:22

Tenno7 schreef:
Zo gaaf!!!! Ik wil jullie echt een keer voor mijn lens ook hahaha _O- <3

Dank je wel :o Je bent van harte welkom :D