Ons vierde jaar samen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
puppy1128

Berichten: 5011
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Ons vierde jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 16:33

Morgen zijn Elano en ik 4 jaar samen. Ik hoop dat het nog velen jaren meer mogen worden, want we gaan weer lekker! Het jaar begon niet zo geweldig met Elano, zijn spieren door de PSSM zorgde ervoor dat hij zich niet zichzelf voelde (tot onvoorspelbaar gedrag aan toe, wat niks voor deze goedzak is). Ik zag aan hem dat hij wel wilde, maar het niet kon. En doordat hij amper beweging kreeg hierdoor, ging zijn gewicht ook zeker niet omlaag. Gelukkig ging het 2 weken voor de verhuizing langzamerhand weer de betere kant op en hebben we nog geen terugval gehad. Hopelijk blijft dat ook zo!

Net na de verhuizing. Hij snapte er niks van en moest echt de eerste dagen even zijn spanning eruit rennen. Ik was erg bang dat hij hierdoor te gek zou doen voor zijn spieren, maar gelukkig viel dat mee. Maar vond het wel een beetje sneu dat hij er niks van snapte. :(:)
Afbeelding

Het ging zelfs zo goed met Elano, dat ik in maart heel kort ben opgestapt na een aantal maanden niet op Elano gezeten te hebben ivm een rij-stop. Mijn heupen waren blij toen ik weer op de grond stond. #) :=
Afbeelding

Af en toe mocht Elano voor mijn lens staan.
Afbeelding

Rijden in de bak deden we ook zo af en toe.
Afbeelding

Maar het liefst wandelen en rijden we buiten!
Afbeelding

Weer ons eerste galopje buiten. Door de val van vorig jaar op het strand, vond ik alles weer dood eng met rijden. Maar stapje voor stapje kwamen we weer een beetje verder. Braaf paard. Soms luisterd hij ook iets té braaf. :+


Mijn vriend mee naar het strand om foto's te maken.. En jawel, ook op het strand in galop! Reuze spannend, maar hij deed het super braaf!
Afbeelding


Afbeelding

Oortjes foto's blijven ook leuk. We waren ook veel alleen op pad.
Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Hij viel dit jaar ook mooi af met de vele kilometers die we maakten met wandelen, fietsen, rijden en grondwerken. :D
Afbeelding

Normale selfies maken is best lastig. Maar dat maakt ze niet minder leuk!
Afbeelding

Ons laatste ritje voor dit jaar. Maandag is hij behandeld door de osteopaat en in december rijd ik niet ivm drukte op mijn werk. Toch nog het rijden fijn kunnen afsluiten voor dit jaar. Meneer gooide mij er namelijk laatst weer af. Ik bukte voor een tak en hij dacht 'woohoo we gaan!'. Blij ei is hij ook. Maarja, dat bukken moet hij ook nog leren.. :')
Afbeelding

En als laatste een foto van vandaag tijdens het poseren. De knappe man, snorremans, guppenpuppenpony, mijn grote vriend. <3
Afbeelding

Op naar meer jaren (en manen)! *\%/*

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Ons vierde jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 21:49

Wat een lieve hoofd heeft ie! :j

puppy1128

Berichten: 5011
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 17:49

_Sofie schreef:
Wat een lieve hoofd heeft ie! :j


Bedankt! Hij is ook erg lief! <3

Monique1963

Berichten: 8643
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Ons vierde jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:19

Wat een schitterend paard heb je. En wat een megaverbetering vanaf die foto dat hij te dik was, wat is hij nu mooi en zijn snor is gedenkwaardig, heerlijk!

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Ons vierde jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:28

Heerlijke foto's! Hij wordt steeds mooier en wat ziet hij er toch goed uit!
Knap van je hoe je steeds stappen blijft zetten en je angst te boven komt!

Anoniem

Re: Ons vierde jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:10

Hij is zo vooruit gegaan! Echt super om te zien.

puppy1128

Berichten: 5011
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 17:20

Monique1963 schreef:
Wat een schitterend paard heb je. En wat een megaverbetering vanaf die foto dat hij te dik was, wat is hij nu mooi en zijn snor is gedenkwaardig, heerlijk!


Bedankt! Ik kijk soms echt naar hem van 'goh, waar is mijn harige worstenpony gebleven'. :=


Leo schreef:
Heerlijke foto's! Hij wordt steeds mooier en wat ziet hij er toch goed uit!
Knap van je hoe je steeds stappen blijft zetten en je angst te boven komt!


Bedankt! Ja hij ziet er echt super uit, maar hij doet het ook gewoon super. Soms iets te goed, enthousiast ding. #) :')


brokjes schreef:
Hij is zo vooruit gegaan! Echt super om te zien.


Bedankt! :D